
Medewerker administratie & planning
- Tirlemont, Brabant Flamand
- Intérim
- Temps-plein
- Plaatsen en opvolgen van bestellingen bij leveranciers, inclusief het monitoren van leveringen.
- Inplannen van klantafspraken en afstemmen van de werkplanning met de installateurs.
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor telefonische vragen en deze vriendelijk en professioneel beantwoorden.
- Zorgen voor een vlotte administratieve en communicatieve flow binnen het team.
- Correct verwerken van gegevens in het CRM-systeem
- Je beschikt minstens over 5 jaar administratieve werkervaring.
- Je hebt affiniteit met de medische of technische sector, of de wil om die snel te leren kennen.
- Je bent vlot in het Nederlands en spreekt ook goed Frans & Engels.
- Je bent nauwkeurig, proactief en werkt graag in een dynamische teamomgeving.
- Je bent communicatief en schakelt vlot tussen verschillende taken met behoud van overzicht.
- Je bent van nature een echte teamplayer.
- Aantrekkelijk salaris tot €50 000 bruto op jaarbasis.
- Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en ecocheques.
- 20 vakantiedagen.
- Interimcontract met optie vast.
- Een hecht team in een stabiele en toekomstgerichte onderneming.
- Veel ruimte voor eigen initiatief.
StepStone
Nous sommes désolés mais ce recruteur n'accepte pas les candidatures en provenance de l'étranger.