
Support Inrichting Expocenter
- Zaventem, Brabant Flamand
- 2.000-2.500 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- Je bent verantwoordelijk voor de bestelling van nieuwe artikelen die in de showrooms geplaatst worden.
- Je creëert sfeervolle opstellingen op basis van de artikelen die geselecteerd zijn door het Category Management.
- Je plant en volgt de uitvoering van de werkzaamheden op voor de update van de showrooms.
- Je houdt rekening met budgetten en deadlines om de werkzaamheden efficiënt en innovatief uit te voeren, met het oog op het stimuleren van de verkoop van de gepresenteerde artikelen.
- Je onderhoudt vlotte contacten met interne en externe leveranciers en zorgt voor de nodige opvolging.
- Je coördineert de implementatie van de nieuwe indeling, zowel op logistiek als functioneel vlak.
- Je waakt over de verzorgde presentatie en netheid van de showrooms.
- Je werkt georganiseerd en gestructureerd en je bent proactief.
- Je spreekt vlot Frans en Nederlands.
- Je neemt initiatief, bent analytisch ingesteld en denkt in oplossingen.
- Je communiceert duidelijk en nauwkeurig.
- Je hebt kennis van interieurinrichting en decoratie.
- Je kan omgaan met onverwachte situaties en een hoge werkdruk.
- Je begrijpt een marketingstrategie en weet die doeltreffend te vertalen naar de inrichting en presentatie van producten.
- Je kan vlot plannen lezen en hebt bij voorkeur een basiskennis van Autocad.
- Je bent vertrouwd met MS Office
- Je bent bereid om je te verplaatsen naar onze verschillende showrooms in België.
- Een vast contract in een warm en familiaal bedrijf.
- Interne ontwikkelingsmogelijkheden.
- Een salaris in lijn met de markt, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, verzekeringen, collectieve bonus, bedrijfswagen, ...).
- Een goede balans tussen werk en privé (mogelijkheid tot telewerken, 12 ADV-dagen per jaar).