
Payroll Specialist
- Adegem, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Verwerken van de maandelijkse salarisadministratie van zo'n 520 medewerkers, verdeeld over 3 collega's.
- Bijhouden en verwerken van wijzigingen in personeelsgegevens.
- Beantwoorden van vragen van medewerkers over hun personeelsdossier.
- Maken van rapportages en analyses voor het management.
- Advies verlenen aan business bij individuele dossiers.
- Op de hoogte blijven van veranderingen in wet- en regelgeving en deze implementeren en waken over correcte toepassing.
- Je beschikt over een bachelor of masterdiploma - of bent gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt minimum 3 jaar ervaring in een payrollfunctie.
- Je bent op de hoogte van de huidige sociale wetgeving.
- Je communiceert duidelijk, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je hebt een scherp oog voor detail en werkt nauwkeurig.
- Je bent proactief en kunt goed zelfstandig werken.
- Je beheerst de Nederlandse taal zeer goed, Engels is een pluspunt.
- Een aantrekkelijk brutoloon aangevuld met een mooi pakket aan extralegale voordelen.
- Een gezellige en open werksfeer.
- Flexibele werktijden en de optie om deels van thuis te werken, na inwerkingsperiode.