
Administratief Verantwoordelijke Olen
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Verwerken en opvolgen van inkomende en uitgaande post, dossiers en plannen
- Opstellen van offertes, bijhouden van bestellingen en facturatie
- Zorg dragen voor een correcte project- en vergunningsadministratie
- Proactieve communicatie met onderaannemers, leveranciers en interne teams
- Ondersteunen van projectleiders en werfteams met planning en rapportering
- Signaleren van knelpunten en meedenken over procesverbeteringen
- Coachen / aansturen van 2 collega's
- Idealiter heb je een Bachelor Office Management, Organisatie en Management, Business Administration, ... , maar de je ervaring primeert op het diploma
- Ervaring in een administratieve rol gelinkt aan een projectgerelateerde omgeving zoals bv. de bouwsector
- Sterk organisatorisch inzicht | oog voor detail | klantgericht | flexibel | communicatief sterk
- Affiniteit met digitale tools (MS Office, e-mail, ERP- of planningssystemen)
- Vloeiende communicatie in het Nederlands
- Uitdagende job in een groeiend bedrijf
- No-nonsense omgeving, waarin eigen ideeën en initiatieven echt het verschil maken
- Vast contract voor onbepaalde duur, aantrekkelijk salarispakket (incl. maaltijdcheques, groeps- & hospitalisatieverzekering, ...)
- 20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen