
bediende project administratie
- Harelbeke, Flandre-Occidentale
- CDI
- Temps-plein
- De administratieve afhandeling bij aanbestedingsprocedures:
- Opzoeken potentiële aanbestedingen en toevoegen CRM
- Voorbereiden en finaliseren van administratie van aanbestedingsdossier
- Administratieve opstart van een bouwdossier: werfmelding, aangifte OA, aanvraag van verzekeringen en nutsleidingen, overzetten calculatie naar werkbegroting, VGM plan, aanvraag borg, ..
- Administratie tijdens uitvoering:
- Opmaak van technische fiches, briefwisseling, vorderingsstaten, facturatie en controle inkomende facturen
- Administratie van dossier in oplevering: asbuilt, eindvordering en afsluit administratieve flows
- Je beschikt over een Bachelor diploma Bedrijfsmanagement of gelijkgesteld door ervaring
- Je bent administratief sterk, hebt doorzettingsvermogen en bent communicatief sterk
- Je hebt cijfermatig inzicht
- Je kan vlot met MS office toepassingen werken
- Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede basis Frans en Engels
- Je kan zelfstandig werken en hebt doorzettingsvermogen.
- Je werkt gestructureerd, kent je prioriteiten en schakelt snel!
Stuur jouw cv naar kelly.degraeve@selecthr.beDescriptif de l'organisation et du département Voor een stabiel bedrijf is Select op zoek naar een bediende project administratie.Offre
- Je komt terecht in een aangename werksfeer binnen een stabiel bedrijf
- Een dynamisch team van gedreven mensen
- Kans om mee te werken aan de verdere groei van ons sterk bedrijf
- Een professionele en sterke omgeving met veel ervaring
- Via een Academy kan je persoonlijk en professioneel verder groeien
- Een competitieve verloning met extra legale voordelen: zoals maaltijdcheques, eco-cheques, groepsverzekering,..
- Verlof: 32 vakantiedagen (incl. 12 ADV dagen)