
Customer care Coördinator | Zellik | NL + FR + ENG
- Asse, Brabant Flamand
- CDI
- Temps-plein
- Ontwikkelen, analyseren en voorbereiden van KPI's voor maandelijkse business reviews
- Opvolgen van klantvereisten om hoge klanttevredenheid te garanderen
- Ontwerpen van enquêtes voor klantfeedback en inzichten
- Verantwoordelijk voor terugroepprocedures en efficiënte afhandeling
- Registreren, opvolgen en oplossen van klantklachten
- Afhandelen van speciale klantverzoeken met snelle, effectieve oplossingenProfiel - Je hebt een bachelor werk- en denkniveau, ervaring in een klantgerichte omgeving is een pluspunt
- Je hebt kennis van MS Office en excel
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, Engels en Frans
- Je hebt ervaring met rapportage en presentatievaardigheden
- Je bent proactief, communicatief, flexibel en nauwkeurigAanbod - Een salaris dat aansluit bij jouw ervaring
- Een dynamische organisatie met veel ruimte voor eigen inbreng
- Regie over je eigen succes, met de nodige ondersteuning voor jouw ontwikkeling
- Toegang tot het GXO University-platform
- Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie