Front Office Medewerker / Hospitality

Konvert

  • Bruges, Flandre-Occidentale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 14 jours
Voor een zeer klassevol hotel in Brugge zijn wij op zoek naar een dynamisch en gemotiveerde collega om hun team van receptiemedewerkers te versterken. Als Front-Office Medewerker ben je het gezicht van het hotel. Mede dankzij je kennis van zaken, adequate handelswijze bij het oplossen van problemen en je aangeboren talent om met mensen om te gaan, genieten de gasten van een onvergetelijk verblijf!Jouw taken bestaan o.a. uit het onthalen en informeren van de gasten aan de ontvangstruimte of telefoon, het verstrekken van informatie over de omgeving, de faciliteiten, enzovoort. Daarnaast vervul je diverse administratieve taken, zoals het aannemen en verwerken van reserveringen, voorbereiden van aankomst en vertrek van gasten, controleren van betalingen, ... . Kortom: een gevarieerde taak in een prachtige setting!Samen met de andere front-office medewerkers word je aangestuurd door de shiftleaders die op hun beurt rapporteren aan de front-office manager.Flexibiliteit op vlak van uurroostersVariabel uurrooster, 38-urenweek, 5-dagenweekShiften (7u00-15u00, 15u00-23u00, 16u00-24u00)Weekendwerk (1 weekend op 3 thuis)Zeer nauwkeurig met oog voor detailKlantgerichtheidDoorzetterStressbestendigheid: onder druk kunnen werken, in- of uitchecken van meerdere gasten op een korte tijdspanneErvaring is een pluspunt maar gemotiveerde schoolverlaters komen ook in aanmerkingKennis van Protel & Cubilis zijn een meerwaarde maar geen noodzaakTeam-player zowel binnen het departement, het hotel en de groep Antwoorden op vragen van de klanten tijdens hun verblijf. De facturen voor de verblijfkosten opstellen, de betalingsmiddelen controleren en de betalingen ontvangen. De gepaste acties nemen bij een geschil met een klant (commerciële ingesteldheid, ...). De kassa afsluiten en de openstaande rekeningen controleren. De klant informeren over de diensten van de organisatie en de reservatieprocedure. De klanten verwelkomen bij hun aankomst De administratieve formaliteiten in verband met hun verblijf afhandelen. De opvolggegevens van de activiteiten registreren (reservaties, annulaties, verkoop, ...) Dagelijkse statistische rapporten opstellen (bezettingsgraad, gemiddelde prijs, ...). De reservaties registreren en de bezetting van kamers, appartementen, bungalows, ... actualiseren
  • Competitieve verloning
  • Stabiele onderneming
  • Leuk Team
  • Doorgroeimogelijkheden

Konvert