
Manager Construction
- Erpe-Mere, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Als Manager Construction ben je verantwoordelijk voor het uitwerken, coördineren en opvolgen van (ver)bouw- & infrastructuurprojecten binnen jouw regio (voornamelijk Antwerpen en Brussel). Hierbij focus je op een optimaal filiaalnetwerk in lijn met onze nationale strategie.
- Je coördineert de werkzaamheden en volgt de kwaliteit, kosten en planning strikt op, vanaf het initiële idee tot en met de oplevering. Jij ziet erop toe dat alle afspraken worden nageleefd.
- Je staat in voor de coördinatie van de aanbestedingen en contractonderhandelingen met aannemers, architecten en leveranciers.
- Je rapporteert over de voortgang van jouw project aan de relevante stakeholders (Director Construction, projectteam, Sales-afdeling…)
- Je bent het centraal aanspreekpunt voor alle (ver)bouw en infrastructuur topics die aan jou werden toegewezen. Hierbij werk je nauw samen met onze externe en interne partners.
- Afhankelijk van jouw woonplaats werk je vanuit Zemst, maar je verplaatst je vaak naar onze verschillende winkelfilialen en werven in regio Brussel, Vlaams- en Waals-Brabant.
- Je behaalde bij voorkeur een bachelor-of masterdiploma Industrieel ingenieur, Architectuur of Bouwkunde. Een eerste werkervaring van 2 à 3 jaar in ondersteuning van bouwprojecten is een pluspunt.
- Technieken & elektriciteit kennen geen geheimen voor jou. Ervaring met stabiliteit is mooi meegenomen. Je beschikt over kennis en/of affiniteit omtrent IT.
- Je spreekt en schrijft heel goed in het Nederlands en Frans, waarbij één van beide je eerste taal is, en je de andere taal zeer vlot beheerst. Je beschikt daarnaast over een goede basiskennis Engels.
- Je bent organisatorisch sterk. Je behoudt steeds het overzicht en weet precies wat er op korte en lange termijn moet gebeuren.
- Je combineert strategie met een hands-on insteek.
- Een omgeving in verandering motiveert je, maar ook administratie, budgetplanning en budgetbeheer schrikken je niet af.
- Je bent analytisch sterk en je hebt oog voor detail.
- Je bent een sociaal en communicatief iemand, en gaat geen enkele uitdaging uit de weg.
- Je bent flexibel & inzetbaar over heel België.
- Je ontvangt een competitief brutoloon, aangevuld met nog extra voordelen zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, premies, netto vergoeding, 13de maand..
- Maaltijdcheques van 8 euro/dag
- Bedrijfswagen inclusief tankkaart
- 20 wettelijke vakantiedagen (op basis van de geleverde prestaties en tewerkstellingspercentage) aangevuld met extra bijkomende verlofdagen
- Flexibele arbeidstijden en mogelijkheid tot thuiswerken
- Een vast contract van onbepaalde duur
- Werken in een internationale omgeving met de nodige stabiliteit en zekerheid
- De mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen via onze ALDI Academy