
Clientbeheerder Partner in Benefits (Beveren)
- Anvers Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Je bent de gesprekspartner en vertrouwenspersoon voor je toegewezen klantenportefeuille.
- Je helpt je klanten verder met vragen aangaande employee benefits verzekeringen (pensioen, overlijden, bonusplannen, werkonbekwaamheid, hospitalisatie,…) en werkt mee aan een op maat gemaakte oplossing.
- Je verzorgt van A tot Z het administratief beheer van de verzekeringsdossiers.
- Je controleert nauwkeurig en kritisch de administratieve stukken en dossiers van je klanten.
- Je bouwt expertise op binnen het domein van Employee Benefits verzekeringen voor loontrekkenden.
- Je ondersteunt collega's door het voorbereiden van klantenbezoeken en opmaken van inventarissen.
- Je hebt een bachelor opleiding of gelijkwaardig door relevante ervaring.
- Je bent op zoek naar een uitdagende administratieve functie met klantencontact.
- Je proactiviteit en probleemoplossende ingesteldheid helpen je bij het zoeken naar een op maat gemaakte oplossing voor je klanten.
- Je werkt autonoom aan je dossiers maar stelt je ook collegiaal op om samen oplossingen te zoeken voor moeilijkere dossiers.
- Je hebt een goede kennis van Excel.
- Je bent sterk in administratie en werkt accuraat en gestructureerd.
- Naast een sterke kennis van het Nederlands is kennis van het Frans een pluspunt.
- Je komt terecht bij onze dochteronderneming Partner in Benefits, die al jaren geldt als vaste waarde in het HR-landschap. Een dynamisch bedrijf met 8 medewerkers gevestigd in Beveren.
- We voorzien ruimte voor opleiding en bijscholing.
- We hanteren een open bedrijfscultuur, een hands-on mentaliteit en korte communicatielijnen.
- Je werkt in een systeem van flexibele werkuren, hebt mogelijkheid op 50% thuiswerk, een traject op maat en een aangepast verloningspakket met extralegale voordelen.
- Een gecertifieerde Great Place To Work volgens onze medewerkers
StepStone
Nous sommes désolés mais ce recruteur n'accepte pas les candidatures en provenance de l'étranger.