Service Excellence Manager
Carnoy
- Gand, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Toezien en nachecken op kwaliteit en klantgerichtheid binnen de hele serviceflow en logistieke flow
- Uitrollen en beheren van een ticketing systeem voor efficiënte opvolging van klantvragen.
- Verantwoordelijk voor de analyse, keuze en implementatie van een CRM-systeem
- Opzetten en uitvoeren van kwaliteitsaudits om verbeterkansen te detecteren.
- Analyseren van processen, opzetten van verbetertrajecten en meten van impact (continuous improvement).
- In kaart brengen van opleidingsbehoeften: welke opleidingen zijn nodig om klantgericht te werken
- Aansturen, coachen en begeleiden van de teamleaders en hun teams naar een hoger serviceniveau brengen
- Rapporteren over KPI’s rond klanttevredenheid, response time, kwaliteit en service consistency.
- Samenwerken met interne stakeholders en meedenken over lange termijnstrategie.
- Er wordt van je verwacht dat je je af en toe verplaatst naar onze site in Doornik.
- Je bent tweetalig (NL/FR) en je weet je moeiteloos aan te passen aan verschillende gesprekspartners.
- Je denkt strategisch, maar je schrikt niet terug voor operationele verantwoordelijkheden.
- Je hebt natuurlijke leiderschapskwaliteiten en je weet medewerkers mee te nemen in verandering.
- Resultaatgericht, gestructureerd en klantbewust.
- Minstens enkele jaren ervaring in een gelijkaardige rol binnen een customer service afdeling, met focus op processen en verbetertrajecten.
- Sterke projectmanagement skills (PM) en ervaring met implementatie van tools en systemen.
- Een sleutelpositie met ruimte voor initiatief en impact.
- Een organisatie die inzet op klantgerichtheid en duurzame groei.
- Aantrekkelijk salarispakket, inclusief een bedrijfswagen en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en verzekeringen
- Mogelijkheid tot bijscholing en persoonlijke ontwikkeling.
- Ben jij de strategische leider die klanttevredenheid naar een hoger niveau tilt? Hopelijk tot binnenkort !
- Regio: Gent
- Voltijds, 39 uur per week (6 extra verlofdagen) & glijdende uren
- Dynamisch team met ruimte voor ideeën en innovatie.