
Project Consultant - Office Assistant
- Dessel, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Behandelen, verwerken en opvolgen van toegangen tot de sites en tot documenten in het kader van het toegangsbeheersysteem
- Voeren van de interimadministratie.
- Beheren van de afdelingspostbus.
- Administratief ondersteunen van de dienst (bv. opvolging van dossiers)
- Verantwoordelijk zijn voor het beheer van de documenten en de dossiers
- Ingeven van gegevens in systemen.
- Up-to-date houden van bepaalde databases.
- Je een bachelor- of masterdiploma op zak hebt of je al voldoende relevante ervaring opbouwde
- Je vloeiend Nederlands, Frans en Engels spreekt
- Je vlot schakelt tussen softwareprogramma’s zoals Microsoft Word, Excel en Powerpoint
- Projectmatig werken: je werkt je makkelijk in nieuwe projecten in en gaat betrokken en systematisch te werk
- Klantvriendelijk: je doet alles voor een glimlach
- Communicator: je communiceert op een duidelijke manier
- Flexibel: routine is minder aan jou besteed. Je ontdekt graag nieuwe taken en bedrijven in jouw ruime regio
- Een uitgebreid salarispakket met een hele reeks extralegale voordelen zoals netto-onkostenvergoeding, maaltijdcheques, gsm-abonnement, groeps- en hospitalisatieverzekering
- Een mooie bedrijfswagen met tankkaart
- Een open feedbackcultuur met een on-project opvolging door de regionale Project Leader
- Een wisselende werkplek in uiteenlopende bedrijven. De ene keer werk je bij de klant op locatie, op andere momenten werk je vanuit een van onze kantoren. Het is nooit saai bij Bright Plus Outsourcing Solutions!
- Opleiding en groei staan centraal: je scherpt enerzijds je eigen skills aan bij klanten en daarnaast voorzien wij een ruim aanbod aan opleidingen en webinars waaruit je kan kiezen
- Je bent geen onbekende in ons projectteam. Dankzij talloze events (zoals summer & winter drinks, de jaarlijkse kick off, een teambuilding, Assistant Day...) en online tools ben je regelmatig in contact met jouw 400 andere collega’s