
Assistant Category Management Food
- Erpe-Mere, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Je bent het eerste aanspreekpunt (email en telefoon) binnen Procurement voor verschillende interne en externe stakeholders zoals leveranciers en verschillende ALDI afdelingen in binnen- en buitenland.
- Je staat in voor de administratieve voorbereiding en opvolging van verse producten uit het Aldi assortiment gedurende het gehele proces van aankoop tot aanlevering.
- Je werkt nauw samen met het team Operations & Administration voor de opvolging van verschillende administratieve taken die door hen worden uitgevoerd, zoals de opmaak van contracten.
- Je coördineert en ondersteunt Category managers bij het goede verloop van de verpakkingsflow en zorgt ervoor dat alle verpakkingen tijdig en correct worden goedgekeurd.
- Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma Office management of gelijkwaardig of reeds ervaring in een administratief ondersteunende functie. Enthousiaste schoolverlaters zijn welkom!
- Je bent een echte teamplayer.
- Je communiceert vlot op alle niveaus, zowel binnen de organisatie als met externe partners. Veel sociaal contact geeft jou energie.
- Je hebt sterke administratieve capaciteiten en zet graag de puntjes op de i.
- Je beschikt over een sterke werkethiek en een proactieve werkhouding. Daarnaast denk je voornamelijk oplossingsgericht.
- Je hebt de wil om te groeien in de functie en constant bij te leren.
- Je weet als geen ander een veelzijdigheid aan taken te verwerken en zorgt voor een efficiënte planning van je taken.
- Je kan snel schakelen en ad-hoc zaken opnemen zie je als een uitdaging.
- Je hebt een grondige kennis van Nederlands en Engels. Kennis Frans en/of Duits zijn mooi meegenomen maar geen must.
- Je hebt een uitstekende kennis van het Office pakket (Word, Excel en PowerPoint)
- Je ontvangt een competitief brutoloon bepaald op basis van barema's, aangevuld met nog extra voordelen zoals groepsverzekering, premies, 13de maand,…
- Maaltijdcheques van 8 euro/dag
- 20 wettelijke vakantiedagen (op basis van de geleverde prestaties en tewerkstellingspercentage) aangevuld met extra bijkomende verlofdagen
- Flexibele arbeidstijden en mogelijkheid tot thuiswerken
- Werken in een internationale omgeving met de nodige stabiliteit en zekerheid
- De mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen via onze ALDI Academy