Teamcoach volwassenenwelzijn (sociale dienst OCMW) A1a-A3a - contractueel - onbepaalde duur – voltijds

  • Dilbeek, Brabant Flamand
  • CDI
  • Temps-plein
  • À l'instant
  • Postuler facilement
Als teamcoach motiveer, leid en inspireer je de individuele teamleden en het team als geheel. Je ondersteunt het team in haar ontwikkeling en het bereiken van de vooropgestelde doelstellingen en dit in een aangename en motiverende werkomgeving.Je werkt samen met de teamcoaches van de 4 andere welzijnsteams, de vier ondersteunende partners (HR, financiën, patrimonium, communicatie) en de beleidsmederwerker Welzijn in de realisatie van de doelstellingen, het analyseren van nieuwe behoeften en het uitzetten van strategische doelstellingen voor de teams en de stroom.Je rapporteert aan de directeur van de stroom Welzijn en bent een vaste partner in het stroomoverleg van Welzijn. Je neemt een actieve rol op in projecten over de teams heen en stroomoverschrijdend binnen groep Dilbeek. Je wordt tijdens de inwerkingsperiode intensief ondersteund en gecoacht.Profiel
  • beschikt over een masterdiploma, een einddiploma van het universitair onderwijs, een einddiploma van het hoger onderwijs van 2 cycli of daarmee gelijkgesteld onderwijs.
  • Beschik je niet over een masterdiploma, dan kan je middels slagen in een capaciteitstest toch worden meegenomen in de procedure.
  • hebt affiniteit met openbare besturen of met de welzijnssector via je diploma of je werkervaring.
  • Hebt minstens 3 jaar leidinggevende ervaring/ervaring in het aansturen van een team OF je hebt minstens 5 jaar relevante beroepservaring in de maatschappelijke diensteverlening.
  • Je stelt je ondersteunend, coachend op in de relatie met je medewerkers. In de omgang met je medewerkers ben je betrokken, respectvol en integer.
  • weet het budget en de opdracht van het team te managen in moeilijke situaties. Je werkt efficiënt en je stuurt je team op resultaten.
  • werkt doelgericht. Je richt je blik op de toekomst en weet het team te overtuigen, te motiveren en te leiden richting de toekomst. Je vertrekt vanuit een positieve houding.
  • bent sterk in analyseren en interpreteren van nieuwe wetgeving, behoeften en externe tendensen.
  • voelt je expliciet aangetrokken tot een professionele omgeving die zich inzet voor het welzijn van medeburgers.
  • Je hebt een goede kennis van de sociale kaart en bent een vlotte netwerker.
  • Je bent leergierig, openminded en kan goed om met veranderingen.
  • Je hebt een groot organisatievermogen en bent sterk in projectmatig werken
  • Je bent vertrouwd met de principes van de innovatieve arbeidsorganisatie en bent in staat om deze op een pragmatische wijze te integreren in je leidinggevende aanpak.
  • Jij bezit een masterdiploma
Geen masterdiploma? Voor de start van de selectieprocedure vragen we je een capaciteitstest op het niveau van de functie af te leggen.
Slaag je voor die test, dan nemen we je mee in de selectieprocedure.
  • Je geniet de burgerlijke en politieke rechten
  • Je bent Belg
  • Je beheerst het Nederlands (in lijn met Besluit Vlaamse Regering 03.05.2013, houdende uitvoering Decreet 18.11.2011 tot regeling van het bewijs van taalkennis)
  • relevante leidinggevende ervaring is een meerwaarde
Aanbod
  • Voltijds contract van onbepaalde duur
  • Verloning op niveau A1a-A3a
  • Flexibele werkuren
  • Hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, tussenkomst bij woon-werkverkeer (fietsvergoeding, openbaar vervoer)
  • Alle relevante ervaring in openbare en private sector wordt meegerekend voor anciënniteit
  • Nodige omkadering en opleiding op vlak van veranderingsmanagement, leiderschap, managen en coachen van een team
  • Een gevarieerde job in een warme, mensgerichte omgeving waar ruimte is voor zelfontplooiing en eigen initiatief
  • Onmiddellijke indiensttreding
  • Een bruisende werkplek met als uitvalsbasis het administratief centrum in Itterbeek
  • Een warme en mensgerichte werkomgeving met veel autonomie en ruimte voor initiatief.
  • 35 vakantiedagen per jaar (bij voltijdse tewerkstelling)
  • Mogelijkheid tot fietslease
PraktischSolliciteren…We kijken er naar uit om je kandidatuur te ontvangen tegen ten laatste 7/10/2025. Dit kan online via de blauwe solliciteren-knop.Vergeet zeker volgende documenten niet toe te voegen aan je sollicitatie:
  • CV
  • kopie van je diploma
  • een uittreksel van strafregister niet ouder dan 3 maanden. Aan te vragen via het digitaal loket van je gemeente.
Houd alvast volgende data vrij in je agenda:In de week van 15 oktober ontvang je een schriftelijke thuisopdracht . Deze dient uiterlijk 20 oktober te worden ingediend.
Slaag je in dit eerste deel, dan staat er de week van 3 november een assessment ingepland.
Na gunstig assessment zal je worden uitgenodigd in de week van 17 november voor een laatste mondelinge proef.Vragen…Voor meer inlichtingen over de selectieprocedure kan je contact opnemen met Deleu Sofie, HR Partner.
Ik ben vaak in gesprek. Laat gerust een voicemail na en ik bel je zo snel als mogelijk terug.0492 34 42 12
Sofie.deleu@dilbeek.beVoor meer informatie over de inhoud van de functie, kan je contact opnemen met Annina Segers, directeur Welzijn & Onderwijs.
Annina.segers@dilbeek.bePlaats van tewerkstellingItterbeeksebaan 210
1700 ItterbeekInhoudelijke contactpersoonSofie Deleu

Socius