
Personal Asssistant Directors Sales Operations & Supply Chain (m/v/x) - Tijdelijk
- Vilvorde, Brabant Flamand
- 2.900-4.100 €/mois
- CDD
- Temps-plein
- Directieondersteuning: Je biedt administratieve ondersteuning aan de Sales Operations Director en Supply Chain Director. Dit omvat correspondentie, klassement, voorbereiding van vergaderdossiers, notuleren, opstellen van PowerPoint-presentaties en business reviews.
- Agendabeheer: Je beheert proactief de agenda's van beide Directors en zorgt voor een efficiënte planning van afspraken en vergaderingen.
- District Support: Je ondersteunt de District Managers administratief door meetings te organiseren, documenten te beheren, presentaties te maken en diverse praktische taken zoals het versturen van bloemen en kaartjes.
- Communicatie: Je stelt dag- en weekberichten op en publiceert deze via ons intern communicatieplatform.
- Winkeladministratie: Je beheert formulieren en documenten met betrekking tot de winkels zoals meterstanden, en zorgt voor een vlotte communicatie naar andere diensten.
- Eventorganisatie: Je coördineert meetings voor geranten en co-geranten en werkt mee aan projecten zoals de DankU dag, X-mas fair en Incentives.
- Factuurbeheer: Je controleert en beheert facturen die betrekking hebben op de Operations-afdeling.
- Documentbeheer: Je werkt mee aan het herwerken, updaten, vertalen en nalezen van procedureboeken, documenten en presentaties.
- Hulplijnfunctie: Je fungeert als aanspreekpunt voor winkels en andere diensten bij diverse vragen en problemen, en volgt deze nauwgezet op.
- Een uitdagende en fulltime tijdelijke functie
- Diploma: Je beschikt over een bachelordiploma.
- Ervaring: Je hebt tussen de 2 en 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
- Taalkennis: Je bent perfect tweetalig Nederlands - Frans. Kennis van het Engels is een pluspunt.
- Software skills: Je hebt een zeer goede kennis van Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel).
- Vaardigheden: Je hebt een passie voor administratie en je bent communicatief.