Customer Service medewerker B-to-B - hoogtechnologisch bedrijf
Manpower
- Evergem, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Als customer service medewerker in dit topbedrijf, garandeer je een excellente service naar internationale klanten.
- Je staat in voor een correcte opmaak van offertes, orderverwerking, orderbevestiging, klachtenbehandeling en nauwgezette administratieve opvolging.
- Daarnaast monitor je de levertijden en onderneem je de gepaste acties waar nodig.
- Je coördineert de tijdige aanvulling van de stock.
- Verder ben je verantwoordelijk voor het tijdig plaatsen van de bestellingen rekening houdende met verschillende factoren.
- Als customer service medewerker werk je hiervoor uiteraard nauw samen met andere afdelingen zoals productie, sales, finance en collega's binnen de wereldwijde vestigingen
- Je genoot minimum een Bachelor of Master opleiding en je kan bij voorkeur 3 jaar ervaring binnen customer service voorleggen.
- Je drukt je vlot uit in het Nederlands en Engels. Kennis van het Spaans of andere talen zijn een extra troef!
- Verder beschik je over uitstekende communicatievaardigheden en bent uiterst klantgericht ingesteld.
- Je bent administratief sterk, plichtsbewust en je gaat steeds zeer nauwkeurig te werk. J
- Jouw ervaring maakt dat je in deze job autonoom kan werken en eigen accenten kan leggen.
Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
Alle kandidaturen worden met de nodige discretie behartigd en onze klant kan rekening houden met eventuele opzegtermijnen