
Application support specialist (50%)
- Geel, Anvers Malines, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Je bent in het bezit van een informaticagericht bachelordiploma, of gelijkwaardig door ervaring.
- Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht, doch kritisch ingesteld en hebt een goed analytisch vermogen. Bij problemen kan je gebruikers geruststellen en ondersteunen. Je onderzoekt hierbij de wensen en behoeften van de klant en handelt hiernaar, rekening houdend met de kosten en baten voor de eigen organisatie.
- Je verzorgt snelle en kwaliteitsvolle communicatie over de ondersteuning en services die je levert.
- Je bent leergiering en nieuwsgierig. Je vindt gemakkelijk je weg in digitale toepassingen en je bent bereid je deze snel eigen te maken, en je verworven kennis te delen. Je blijft steeds op de hoogte van relevante maatschappelijke en vakinhoudelijke ontwikkelingen en trends en je kan deze ideeën introduceren in de organisatie.
- Het is een meerwaarde voor de functie dat je over bepaalde IT programming en/of data skills beschikt, of je bent bereid deze via opleiding en on-the-job aan te leren.
- Je bent een teamplayer, maar kan ook zelfstandig werken. Je hebt tevens ervaring in projectmatig werken.
- Je kan je vinden in de
- De ondersteuning bestaat op dit moment uit de helpdesk, uitrollen van nieuwe tools, geven van workshops, opstellen van trainingsmateriaal, ... voor de volgende applicaties:
- M365 apps, met in het bijzonder sharepoint, teams, ...
- De digitale leeromgeving (canvas + diverse onderwijstools)
- AI tools en platformen binnen Thomas More
- Vanuit je expertise ondersteun je gebruikers van deze applicaties in eerste en tweede lijn. Je staat in nauw contact met onze interne klanten (studenten, docenten, medewerkers, …) om proactief behoeften te detecteren en zo onze ICT services mee te helpen verbeteren.
- Je werkt vormingen en documentatie uit.
- Je werkt projectmatig aan de verdere uitbouw van deze applicaties en de ondersteuning ervan.
- De dagelijkse eerstelijns- en tweedelijnsondersteuning van de applicaties en services.
- Het eerste aanspreekpunt voor docenten en studenten via online kanalen (mail, ticketing, chat, MS teams, …)
- Het geven van vorming over het gebruik van deze applicaties, online of op de campus
- Het ontwikkelen van materiaal ter ondersteuning van deze vormingen (handleidingen, cursussen, webinars, filmpjes, …)
- Het uitrollen van applicaties of nieuwe functionaliteiten, en bijhorend change management
- Het optimaliseren en verder uitbouwen van de ondersteuning van deze applicaties.
- Het vormgeven, trekken en realiseren van projecten om de werking en ondersteuning van deze applicaties verder uit te bouwen.
- Voeg je expertise toe aan het projectteam
- Draag je bij aan de realisatie van het projectresultaat
- Zorg je voor een degelijke en up-to-date documentatie.