
Commerciële Binnendienst Medewerker
- Flandre
- CDI
- Temps-plein
- Samenwerken met vertegenwoordigers: Je werkt nauw samen in een team om klanten optimaal te bedienen en processen efficiënt te laten verlopen.
- Offertes opstellen: Je vertaalt de behoeften van de klant naar duidelijke, aantrekkelijke en correcte offertes en volgt deze verder op.
- Order- en leveringsbeheer: Je verwerkt de orders en volgt de leveringen op van begin tot eind en bent het aanspreekpunt voor klanten tijdens het gehele proces.
- Klantenportefeuille beheren: Je onderhoudt het contact met de klanten en biedt hen eersteklas service.
- Dossiers en klassement: Je houdt het klassement en de administratie op orde, zodat alle informatie gemakkelijk terug te vinden is.
- Creditnota's behandelen: Je volgt aanvragen voor creditnota's nauwgezet op en handelt deze efficiënt af.
- Diploma: Bachelor of gelijkwaardig door ervaring.
- Ervaring: Bij voorkeur ervaring in internal sales, customer service of verkoop/showroomfuncties.
- Talenkennis: zeer goed Frans & Nederlands
- Softwarekennis: bij voorkeur heb je al ervaring met een ERP systeem, ben je in het algemeen IT minded en vlot weg met nieuwe systemen, dan kunnen de systemen uiteraard aangeleerd worden.
- Je bent een sterke teamplayer en hands-on aanpakker, je kan goed autonoom werken en bent stressbestendig, je bent klantgericht en commercieel ingesteld.
- Werkuren: Fulltime werkweek van 38 uur; flexibel in te vullen na opleiding met ruime opties zoals van 7u15-16u of tot 9u-17u45.
- Verlof: Tot 10 dagen extra verlofdagen mogelijk, afhankelijk van jouw voorkeur en planning.
- Thuiswerk: 1 dag per week na de opleiding.
- Loonpakket: mooi brutoloon aangevuld met ecocheques.
- Type contract: onmiddellijk een vast contract.
- Een professionele onboarding en regelmatige checkins vanuit HR om jouw carrièredoelstellingen te bespreken.