
Technisch Klantenservice medewerker
- Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-partiel
- Het beantwoorden van inkomende oproepen en e-mails, waarbij je interventies opvolgt en bestellingen en levertijden doorgeeft.
- Het doorverbinden van oproepen, noteren van berichten en bieden van eerstelijns technische ondersteuning.
- Het inplannen van techniekers en opvolgen van technische verzoeken.
- Het helpen van klanten via telefoon, chat, video en instant messaging, om zo op alle mogelijke manieren ondersteuning te bieden.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, Frans en Engels.
- Je hebt een analytische geest en kunt snel technische problemen oplossen.
- Collegialiteit en teamspirit zijn jouw sterke punten; je werkt dynamisch en bent altijd bereid om te helpen.
- Je kan werken in een 4/5de tewerkstelling tussen 6u30 en 21u, met shiften die soms vroeg starten of later eindigen.
- Je bent beschikbaar voor weekendwerk om de week op zaterdag en zondag.
- Je start in een 4/5de functie met optie vaste tewerkstelling
- Je krijgt een intensieve training en coaching op de werkvloer, die een stevige basis vormt voor jouw customer service skills.
- Je komt terecht in een stabiel, divers team van enthousiaste en ervaren collega’s die hun kennis graag met je delen.
- Na je opleiding kun je de helft van je shiften van thuis uit werken.
- Een aantrekkelijk loon, weekendvergoedingen en extra legale voordelen.
- Zodra je goed ingewerkt bent, kun je doorgroeien naar extra verantwoordelijkheden, zoals planning, expertise in het systeem, of interne trainer.