Administratief medewerker personeelsdienst en financiële dienst
Gemeentebestuur Wemmel
- Wemmel, Brabant Flamand
- 2.396 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- Je beheert de administratie rond de verlofstelsels zoals thematische verloven, Vlaams Zorgkrediet en andere specifieke afwezigheden
- Je zorgt voor een correcte registratie en opvolging van de arbeidsongevallen en bewaakt hierbij de juiste procedures en deadlines.
- Je volgt de dossiers op van de vrijwilligers, jobstudenten en medewerkers tewerkgesteld via art. 60
- Je ondersteunt de organisatie en opvolging van opleidingen
- Je staat in voor het behandelen van aanvragen voor inname openbaar domein: je volgt de dossiers op, verwerkt de aanvragen en zorgt ervoor dat de betalingen correct verlopen
- Je verwerkt uittreksels van specifieke rekeningen
- Je beantwoordt notificaties van notarissen
- Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig
- Je bent vlot met digitale tools en leert snel bij
- Je houdt van afwisseling en kan vlot schakelen tussen taken en thema's
- Je bent sociaal, communicatief en werkt graag in team
- Je staat open om bij te leren en mee te groeien met de organisatie
- Een voltijdse functie: tijdelijk contract van 1 jaar (opstart bij voorkeur begin oktober 2025), met kans op verlenging of vaste aanstelling op termijn
- Een boeiende werkomgeving in een lokaal bestuur dat inzet op samenwerking, vertrouwen en betrokkenheid
- Een warm onthaal en begeleiding door fijne collega's
- Flexibele werkuren
- Verloning volgens barema C1-C3 en extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, enz.)
- Minimum 30 dagen verlof
Belgievacature