
Facturatie- & Planningsmedewerker
- Berchem, Anvers
- CDD
- Temps-plein
- Als Facturatie- & Planningsmedewerker heb je dagelijks contact met klanten. Je helpt hen op een klantgerichte manier verder. Je helpt hen onder andere met vragen en afspraken.
- Je bent verantwoordelijk voor de planning van de inspecteurs. Je bent ook hun aanspreekpunt en je zal dus heel zelfstandig te werk gaan.
- Je zorgt ervoor dat de inspecteurs kunnen werken met een efficiënte planning die door jou is opgesteld.
- Als Facturatie- & Planningsmedewerker voer je taken uit met behulp van onze planningssoftware.
- Als Facturatie- & Planningsmedewerker draag je bij aan de tijdige en correcte facturatie van de controles en je beheert klantendossiers van begin tot eind. Je zorgt hierbij voor een vlekkeloze opvolging.
- Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma en je hebt ervaring met planning.
- Je bent georganiseerd, stressbestendig en nauwkeurig. Je kan goed logisch nadenken en stelt jezelf flexibel op.
- Je houdt van klantencontact, zowel via de telefoon als via e-mail.
- Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands én een goede kennis van het Frans.
- Je kan vlot met MS Office werken. Daarnaast schrikken cijfers jou niet af.
- Je krijgt een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques. Bij het vast contract krijg je ook aanvullend nog verzekeringen.
- Je komt terecht in een stabiel, internationaal bedrijf in volle expansie.
- Je zal veel autonomie krijgen en krijgt ook vanaf het vast contract nog een mooi aantal extra vakantiedagen. Je krijgt dan 20 + 18 ADV dagen.
- Je hebt glijdende werkuren en de mogelijkheid tot thuiswerken.