Project Administrator
Besix
- Schelle, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Het ondersteunen van lopende projecten binnen onze verschillende departementen (bijvoorbeeld Fiber To The Home, Cables & Ducts, Purchase).
- Offertes en openbare aanbestedingen opstellen, aanvullen, indienen en opvolgen tot eindbeslissing.
- Tussentijdse en maandelijkse vorderingen en facturatie voor alle projecten opstellen en versturen naar onze klanten.
- Verantwoordelijk voor het uitsturen van de eindfacturatie en administratieve afsluit van het project, zoals opvolging van oplevering, vrijgave borgstelling,…
- Opmaak van bewonersbrieven en aangetekende zendingen.
- Aanmelden onderaannemers voor RSZ en CIAW.
- Hotelboekingen voor onze arbeiders.
- Je hebt een Bachelor opleiding of gelijkwaardige ervaring.
- Je werkt in een projectorganisatie, wat betekent dat de deadlines en planningen regelmatig kunnen verschuiven.
- Je bent stressbestendig.
- Je bent een echte Teamplayer.
- Je bent PC-minded en beschikt over een goede kennis van MS Office 365.
- Kennis van Navision is noodzaak.
- Aantoonbare ervaring (min 5 jaar) aanbestedingen, offertes, facturatie
- Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en een goede kennis Frans.
- Je werkt gestructureerd, ordelijk en kan prioriteiten stellen.
- Je bent communicatief en beschikt over een voldoende dosis assertiviteit.
- Je bent leergierig en denkt actief mee over hoe de bestaande processen geoptimaliseerd kunnen worden.
- Een voltijdse/deeltijdse (mits overleg), vaste functie met afwisseling en verantwoordelijkheid.
- Een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen.
- Een job in een bedrijf met de ambitie om te groeien.
- Een super tof en gemotiveerd team!