Project Administrator

Besix

  • Schelle, Anvers
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 15 jours
Beschrijving van het bedrijfBESIX Unitec is als full service partner gespecialiseerd in hoogstaande infrastructuuroplossingen.Onze expertise ligt in kabel- en leidingbouw, automatisering, afstandsbediening, interconnectiviteit en intelligent energiebeheer. Ondergrondse en bovengrondse kabels en leidingen, horizontaal gestuurde boringen, hoogspanning en tractie, netwerken en gestructureerde bekabelingssystemen, glasvezelnetwerken, seininstallaties en bewakingssystemen, huisaansluitingen, tunnel-technische installaties en verkeerstechnieken behoren tot onze activiteiten. Onze expertise is sterk, uitgebreid en scherpt steeds verder aan.BESIX Unitec heeft de ambitie om dé technologiepartner in de infrastructuurwereld te worden in België, Nederland en daarbuiten.FunctieomschrijvingSamen met de collega's van het Project Administration team ben je onder andere verantwoordelijk voor:
  • Het ondersteunen van lopende projecten binnen onze verschillende departementen (bijvoorbeeld Fiber To The Home, Cables & Ducts, Purchase).
  • Offertes en openbare aanbestedingen opstellen, aanvullen, indienen en opvolgen tot eindbeslissing.
  • Tussentijdse en maandelijkse vorderingen en facturatie voor alle projecten opstellen en versturen naar onze klanten.
  • Verantwoordelijk voor het uitsturen van de eindfacturatie en administratieve afsluit van het project, zoals opvolging van oplevering, vrijgave borgstelling,…
  • Opmaak van bewonersbrieven en aangetekende zendingen.
  • Aanmelden onderaannemers voor RSZ en CIAW.
  • Hotelboekingen voor onze arbeiders.
Functie-eisen
  • Je hebt een Bachelor opleiding of gelijkwaardige ervaring.
  • Je werkt in een projectorganisatie, wat betekent dat de deadlines en planningen regelmatig kunnen verschuiven.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je bent een echte Teamplayer.
  • Je bent PC-minded en beschikt over een goede kennis van MS Office 365.
  • Kennis van Navision is noodzaak.
  • Aantoonbare ervaring (min 5 jaar) aanbestedingen, offertes, facturatie
  • Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en een goede kennis Frans.
  • Je werkt gestructureerd, ordelijk en kan prioriteiten stellen.
  • Je bent communicatief en beschikt over een voldoende dosis assertiviteit.
  • Je bent leergierig en denkt actief mee over hoe de bestaande processen geoptimaliseerd kunnen worden.
Aanvullende informatieJe komt terecht in een groeiend bedrijf waar de grootste succesfactor het enthousiasme en de creativiteit van de eigen medewerkers is. Wij bieden jou:
  • Een voltijdse/deeltijdse (mits overleg), vaste functie met afwisseling en verantwoordelijkheid.
  • Een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen.
  • Een job in een bedrijf met de ambitie om te groeien.
  • Een super tof en gemotiveerd team!

Besix