Job | Tweetalige Customer Service Officer | Brussel
DKV
- Bruxelles
- CDI
- Temps-plein
- Klanten en makelaars enthousiast en professioneel verwelkomen via de telefoon.
- Nauwkeurige informatie verstrekken over onze producten en diensten.
- Actief luisteren naar de behoeften van klanten en passende oplossingen bieden.
- Een vertrouwensband en nabijheid creëren met onze klanten.
- Nauw samenwerken met een divers team, kennis en ervaringen delen om steeds meer te excelleren in klanttevredenheid.
- Perfecte beheersing van het Frans en het Nederlands; beheersing van het Engels is een pluspunt.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk).
- Analytisch denkvermogen om de ins en outs van een dossier te begrijpen.
- Vermogen om stress te beheersen en constant efficiënt te blijven in delicate situaties.
- Teamgeest en een positieve houding, met een uitgesproken smaak voor samenwerking.
- Een echt verlangen om te helpen en de verwachtingen van klanten te overtreffen.
- Leergierig en permanent nieuwsgierig zijn.
- Een eerste ervaring in klantendienst is een pluspunt, maar wat vooral telt, is je motivatie en empathie!
- Een vriendelijke werkomgeving waar een goede sfeer heerst.
- Een zorgzaam team dat klaar staat om te delen en samen te leren.
- Ontwikkelingsmogelijkheden in een voortdurend evoluerende sector.
- De voldoening te weten dat je mensen dagelijks helpt door naar hen te luisteren, hen te begeleiden doorheen onze procedures en door te voldoen aan hun behoeften.
- verzekeringspakket (hospitalisatie, ambulante verzekering, inkomensgarantie, pensioenplan)
- een eindejaarspremie, collectieve bedrijfspremie
- maaltijd- en ecocheques
- internet- en thuiswerkvergoeding