
Klantenadviseur/Callagent - Automotive - regio Ekeren
- Brecht, Anvers
- CDD
- Temps-plein
- Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefonische oproepen.
- Je verwerkt de binnenkomende mails en websiteberichten.
- Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.
- Je bespreekt hun vragen of situaties.
- Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.
- Je plant afspraken in voor de klanten.
- Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.
- Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten
- Probleemoplossend: je denkt in oplossingen, niet in problemen.
- Administratief & digitaal sterk: je bent handig met computersystemen en zorgt voor een vlotte administratie.
- Polyvalent: afwisseling is geen probleem voor jou want kalmte en focus zijn jouw sterktes.
- Gepassioneerd door autotechniek: je hoeft geen monteur te zijn, maar een interesse in auto’s helpt zeker!
- Een gevarieerde en uitdagende functie met impact en voldoening binnen een hecht en dynamisch team.
- Een persoonlijke opleidingstraject, inclusief coaching en regelmatige evaluatiemomenten.
- Interne en externe opleidingen.
- Een 40-urenweek met 12 betaalde ADV-dagen, waardoor je geniet van een gezonde werk-privébalans.
- Een aantrekkelijk en competitief loonpakket, afgestemd op jouw ervaring en vaardigheden.
- Werken in een moderne en professionele omgeving die constant up-to-date is met de nieuwe autotrends.
- Een bedrijfscultuur waarin teamwork, klantgerichtheid en respect centraal staan.
- Hospitalisatieverzekering.
- Maaltijdcheques.