Internal Sales - Nederlandse markt

Actief Interim

  • Audenarde, Flandre-Orientale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 5 jours
  • Postuler facilement
Wil je graag voor een firma werken dat al bijna 160 jaar bestaat? Een echt stabiel familiebedrijf? Graag deel uitmaken van een team van 6 personen? Lees dan gewoon verder!De firma produceert jaarlijks meer dan 94 miljoen producten die ze dan enerzijds in België verkopen maar ook in het buitenland.Als Internal Sales Specialist voor Nederland zal jouw takenpakket er als volgt uitzien:
  • In nauwe samenwerking met de accountmanagers stel je offertes op en volg je de binnenkomende orders van A tot Z op.
  • Je bouwt langdurige klantenrelaties op door een persoonlijke, oplossingsgerichte en proactieve benadering, zowel telefonisch als via e-mail.
  • Je bent niet enkel een aanspreekpunt maar ook een echte salespartner voor jouw klanten. Je begrijpt wat de klant nodig heeft en denkt altijd een stap vooruit.
  • Je bent in staat om klanten zelfstandig en op een commerciële manier te adviseren en te overtuigen van de manier van oplossen, eigen aan de firma.
  • Je volgt samen met de accountmanagers de projectwerven nauwgezet op, bewaakt de planning, en zorgt ervoor dat klanten hun producten correct en tijdig ontvangen.
  • Je bent niet bang om commercieel initiatief te tonen en zoekt continu naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren.
Wat wij van jou vragen:Deze rol gaat veel verder dan administratieve taken; het is jouw commerciële drive die het verschil maakt. Je bent proactief, oplossingsgericht en hebt een passie voor sales.
  • Je genoot een hogere opleiding en hebt relevante ervaring in een (technisch) commerciële binnendienstfunctie.
  • Je hebt een perfecte schriftelijke en mondelinge kennis van het Nederlands.
  • Je hebt ervaring met een ERP pakket en je kan vlot overweg met de gebruikelijke Office toepassingen.
  • Klantgerichtheid staat bij jou centraal: je begrijpt de noden van je klant en biedt een klantgerichte service aan.
  • Je hebt geen problemen om je aan te passen aan wijzigende omstandigheden en kan vlot schakelen tussen verschillende taken, mails en telefonische contacten.
  • Je deelt best practices, ondersteunt collega's waar nodig, en draagt bij aan een positieve teamdynamiek.
Wat wij jou bieden:
  • Een voltijdse functie met een optie op een vast contract.
  • Naast je vaste loon (te bespreken bij de sollicitatie en hangt af van jouw wensen en ervaring) krijg je een forfaitaire onkostenvergoeding, maaltijdcheques, bedrijfsfitness, wekelijkse vrijdagmiddagborrel,…
  • Bij je vast contract zit een hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Een zeer uitdagende job met verantwoordelijkheid, zelfstandigheid, variatie,...
  • Je komt terecht in een bedrijf dat blijft groeien = werkzekerheid verzekerd.
  • Er is ruimte voor eigen ideeën, initiatief, verbeteringen,...
Heb je nog vragen? Of spreekt de vacature jou heel erg aan? Solliciteer dan snel want voor je het weet is de vacature ingevuld! Solliciteren kan via onze website of via actief.oudenaarde@actief.beSolliciteren doe je zo:
  • Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.
  • Stuur je cv door naar actief.oudenaarde@actief.be
  • Stuur je cv door via WhatsApp 0471900837
Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 055 33 41 30.Na je sollicitatie, zullen we je contacteren om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd zal worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager.Tot binnenkort!

Actief Interim