
Accounts Payable
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Initiëren van de wekelijkse betaalrun op basis van goedgekeurde facturen;
- Op regelmatige basis overleggen met collega's en rapporteren aan de AP Teamleader om de continuïteit en kwaliteit van de dienst te waarborgen;
- Ondersteuning bieden bij verbeterprojecten en de uitwerking van boekhoudkundige procedures;
- Afstemmen van facturen met de opgemaakte PO;
- Uitvoeren van standaard boekhoudkundige taken ter ondersteuning van de GL Accountants;
- Dagelijks verwerken van inkomende facturen en creditnota's voor een correcte en volledige registratie;
- Opvolgen van openstaande crediteuren en oplossen van openstaande posten;
- Bewaken van betaaltermijnen en opvolgen van reminders;
- De eigen vakkennis en technische expertise continu onderhouden en bijwerken;
- Bachelor diploma in een boekhoudkundige of economische richting;
- Een zeer goede kennis van Frans en Nederlands
- Relevante ervaring binnen Accounts Payable of een gelijkaardige functie;
- Goede kennis van boekhoudkundige processen en ERP-systemen;
- Nauwkeurig en analytisch ingesteld met oog voor detail;
- Vlot in communicatie en sterk in samenwerking;
- Competitief loon;
- Maaltijdcheques;
- Groeps- en hospitalisatieverzekering;
- Netto onkostenvergoeding
- Mobiliteitsbudget;
- Bonus
- Flex Income Plan;
- Gsm met abonnement;
- Laptop;
- Flexibele werktijden met hybride werken
- Parking
- 12 adv-dagen