
Office Assistant
- Schoten, Anvers
- 2.500-3.000 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- Het proactief beheren van de agenda's van drie collega's en het opmaken van de projectplanningen.
- De volledige administratieve cyclus van projecten: van het opmaken van offertes en plaatsen van bestellingen tot de correcte facturatie.
- Algemene administratieve en logistieke ondersteuning bieden aan de interieur- en eventafdeling.
- Het beheer van de voorraad en prijslijsten van de items in de showroom.
- Het bestellen van kantoor- en showroombenodigdheden en het controleren van leveringen.
- Je hebt een solide en relevante ervaring in een gelijkaardige administratieve rol en kan snel zelfstandig aan de slag.
- Je bent punctueel, discreet en uitstekend georganiseerd.
- Je hebt een dynamische, flexibele en klantgerichte persoonlijkheid.
- Je communiceert vlot en professioneel in het Nederlands en Engels. Kennis van het Frans is een pluspunt.
- Je hebt een uitstekende kennis van MS Office. Kennis van Peppol is een troef, of je bent bereid dit aan te leren.
- Kennis van technisch tekenen is een mooie extra
- Een parttime functie in een klein en persoonlijk gericht bedrijf, met op termijn de mogelijkheid om door te groeien naar een voltijdse betrekking.
- Een uitdagende en afwisselende job in een prachtige, inspirerende werkomgeving.
- De kans om een sleutelrol te spelen in een hecht team met reële doorgroeimogelijkheden.
- Een contract met optie vast na een geslaagde interimperiode.