
Office & Management Assistant - Machelen (M/F/X)
- Flandre
- 48.000-88.200 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Telefonisch en persoonlijk onthaal van klanten en collega's
- Algemeen dossierbeheer en klassement
- Behandelen van inkomende en uitgaande briefwisseling
- Agendabeheer voor een of meerdere partners
- Gebouw- en stockbeheer voor algemene kantoorbenodigdheden en bibliotheek
- Algemene ondersteuning aan vennoten (reserveren van restaurants, voorbereiden van seminaries, organisatie van kantoorevents, maken van travel arrangements, …)
- Minimaal een eerste ervaring in een gelijkaardige administratieve rol
- Een vloeiende kennis van het Nederlands alsook professioneel niveau in het Frans en Engels
- Een vlotte persoonlijkheid en présence met een goede portie gezond verstand
- Goede kennis van MS Office (voornamelijk Word en PowerPoint)
- Een kritische blik en oog voor detail
- Een proactieve houding
- Een contract van onbepaalde duur
- Groeiende en flexibele onderneming
- Een 40-uren week waardoor je recht kan hebben op 32 vakantiedagen per jaar (20 wettelijke verlofdagen, aangevuld met 12 ADV-dagen)
- Je krijgt een persoonlijke opleiding binnen het kantoor
- Je maakt deel uit van een jonge, toffe ploeg van collega's
- Het kantoor bevindt zich in een aantrekkelijke, groene omgeving, die vlot bereikbaar is