
Allround Binnendienst Medewerker
- Kluisbergen, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Beantwoorden van telefonische vragen en bestellingen van klanten (NL & FR).
- Invoeren van orders in het ERP-systeem (deels automatisch, deels manueel).
- Bepalen van prioriteiten voor het magazijn op basis van klantbehoeften.
- Regelen van transport, inclusief het opmaken van leverbonnen en inplannen van externe transporteurs en eigen chauffeurs.
- Opvolgen van openstaande betalingen en nabellen van klanten.
- Ondersteunen van HR-taken zoals bedrijfskledijbeheer, verlofplanning en onboarding van nieuwe medewerkers.
- Zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van Frans en Nederlands.
- Ervaring met telefonisch klantencontact.
- Administratief sterk en nauwkeurig.
- Vlot met MS Office (Excel, Word).
- Ervaring met een ERP-systeem.
- Kennis van de sector (elektrisch materiaal/verlichting) is een plus, maar geen must.
OffreWat biedt het bedrijf jou?
- Een voltijdse, vaste betrekking in een stabiel en groeiend bedrijf.
- Een competitief salaris afgestemd op jouw ervaring en vaardigheden.
- Werkdag van 8u-12u/13u-17u.
- Een uitdagende functie waarin je jezelf verder kan ontwikkelen.