
Customer service officer
- Gistel, Flandre-Occidentale
- CDI
- Temps-plein
- Invoeren en opvolgen van klantorders in ERP-software voor verschillende sites.
- Samenwerken met teams zoals Sales, Productie en Logistiek om tijdige orderverwerking te garanderen.
- Verwerken en controleren van offertes, facturen en prijsupdates
- Fungeren als aanspreekpunt voor klanten bij vragen over leveringen, rushorders en klachtenbehandeling.
- Coördineren van transportplanning en bewaken van levertermijnen.
- Registreren en opvolgen van non-conformiteiten en het bieden van administratieve ondersteuning aan de salesafdeling.
- Je hebt al een eerste ervaring als customer service medewerker.
- Vloeiend in Nederlands en Duits, met goede kennis van Frans en Engels.
- Analytisch sterk, klantgericht, stressbestendig en organisatorisch.
- Zelfstandig, nauwkeurig en flexibel kunnen werken met oog voor kwaliteit.
- Ondernemend, respectvol en resultaatgericht ingesteld.
- Een aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen (maaltijdcheques en ecochecques)
- Interne opleidingen en doorgroeimogelijkheden.
- Een internationale werkomgeving met werkzekerheid.
- Veel aandacht voor veiligheid en gezondheid van de werknemers.
- Optie vast na positieve interim-periode.
8200 Brugge