
Recruitment & Employer Branding Specialist
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
- In deze veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor zowel het volledige rekruteringsproces als voor het professioneel in de markt zetten van ons werkgeversimago binnen retail
- Je bent het aanspreekpunt voor alle rekruteringen in onze retailshops in België en Luxemburg én op het hoofdkantoor; je coördineert het volledige proces van vacaturepublicatie tot onboarding.
- Je werkt nauw samen met retailteams, management en externe partners om de juiste kandidaten aan te trekken.
- Je creëert aantrekkelijke campagnes (on- en offline) en organiseert inspirerende events zoals jobdagen en interne brandingactiviteiten.
- Je onderhoudt onze employer branding kanalen (social media, intern communicatieplatform)
- Je analyseert het effect van jouw campagnes, volgt KPI's op en rapporteert maandelijks de geboekte resultaten en aanwervingen.
- Je deelt proactief best practices en werkt samen met onze internationale collega's om de employer branding strategie te implementeren in onze lokale markt.
- Je bent steeds op zoek naar innovatieve en creatieve manieren om onze cultuur zichtbaar te maken en talent te behouden
- Ervaring. Je hebt relevante werkervaring binnen recruitment, communicatie of employer branding. Ervaring in retail is een pluspunt
- Creativiteit & teamspirit. Je bent creatief, zelfstandig, denkt in oplossingen en weet anderen te inspireren
- Multitasker pur sang. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende taken en behoudt steeds het overzicht
- Taalskills. Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels. Les bonnes relations commencent par une communication fluide. And communicating in English is also a piece of cake
- Hands-on mentaliteit. Je pakt uitdagingen meteen aan en vindt snel oplossingen voor ad hoc problemen
- Een veelzijdige, creatieve job in een 35u/week stelsel, met aandacht voor work-life balance, glijdende werkuren en mogelijkheid tot gedeeltelijk telewerk
- Een internationale omgeving met open bedrijfscultuur en een nieuw kantoor in het centrum van Antwerpen
- Naast de klassiekers als een mooi loon inclusief maaltijdcheques, kan je ook rekenen op een dertiende maand, vakantiegeld en hospitalisatieverzekering. Bovendien geniet je op kantoor elke dag van gezonde, voordelige lunches
- Hoge kortingen op onze merken binnen BESTSELLER en met toegang tot Benefits at Work beschik je van nog meer extra voordelen
- Alle ontwikkelingsmogelijkheden die een internationaal modebedrijf te bieden heeft om jouw job helemaal te ownen
At BESTSELLER, we are more than 20,000 people in 38 different countries working for over 20 fashion brands such as JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, MAMALICIOUS, NAME IT, NOISY MAY and Y.A.S. We are a family-owned company with a strong foundation and values to build on, empowering us to pursue the ideas we believe in to take BESTSELLER forward. We are committed to diversity and provide equal opportunities for everyone, irrespective of sex, race, ethnicity, religion or belief, disability, age, sexual orientation or gender identity. We strive to create an empowering environment where people can thrive and develop. For more information, visit www.bestseller.com.