Technisch planner
Select HR
- Béringue, Limbourg
- CDI
- Temps-plein
- Kritische analyse van Klantendossiers:
- Je begint met het grondig analyseren van klantendossiers die zijn aangeleverd door het commerciële team. Hierbij identificeer je de technische vereisten en specifieke behoeften van de klant.
- Coördinatie van Installatiewerken:
- Je fungeert als een schakel tussen het commerciële team, installateurs en klanten.
- Je plant en coördineert de plaatsing
- Je stuurt de installateurs aan om ervoor te zorgen dat de installaties voldoen aan de hoge veiligheids- en kwaliteitseisen.
- Communicatie met de klant:
- Je houdt de klant op de hoogte van de voortgang van de installatiewerken.
- Je bent attent op eventuele zorgen of vragen van de klant en zorgt voor een maximale klanttevredenheid.
- Kwaliteitscontrole en Facturatie:
- Na afloop voer je grondige kwaliteitscontroles uit op de uitgevoerde werken.
- Je zorgt ervoor dat de werken conform de gemaakte afspraken worden gefactureerd.
- Je bewaakt het toegewezen budget en zorgt ervoor dat de financiële aspecten in lijn zijn met de verwachtingen.
- Stockbeheer en Procesverbetering:
- Je draagt bij aan het stockbeheer van tanks en andere materialen.
- Samen met je Teamleader werk je aan procesverbeteringen binnen het team.
- Je neemt een proactieve rol in het identificeren van mogelijkheden om de efficiëntie van de installatieprocessen te verbeteren.
- Technische Ontwikkeling en Advies:
- Je toont interesse in de technische aspecten van je werk en neemt initiatief om je technische kennis te ontwikkelen.
- Je wordt een bron van advies binnen en buiten de organisatie, waarbij je jouw technische expertise deelt.
- Je beschikt over Master- of Bachelor diploma in een economische, technische of logistieke richting of gelijkwaardig door ervaring
- Je hebt technische affiniteit, en bij voorkeur ervaring met HVAC of binnen het milieu van LPG en/of andere gassen
- Je bent leergierig en wil constant je kennis uitbreiden. Je neemt hier ook zelf het nodige initiatief voor.
- Je bent communicatief, gaat graag in dialoog met anderen en kan je vlot uitdrukken in het Nederlands én kan je goed behelpen in het Frans.
- Je bent vertrouwd met de courante MS-office toepassingen, kennis van Business Central is een pluspunt.
- Je bent hands-on, enthousiast, stressbestendig, uitermate team- en klantgericht met grote zin voor verantwoordelijkheid
- Je beschikt over een analytisch en probleemoplossend denkvermogen
- Je bent een talent in het verwerken en opvolgen van technische opdrachten
- Je hebt steeds oog voor detail en werkt taken tijdig, nauwgezet en volgens de juiste prioriteiten af
- Je werkt in dagdienst met glijdende werkuren ( starten vanaf 7 u , verplichte aanwezigheid tussen 10 en 14.30 u )
- Je komt terecht in een zeer grote familiale multinational met een uitstekende reputatie en werksfeer
- De sector en de snelle veranderingen in het energielandschap geven je de kans om jouw steentje bij te dragen aan een duurzamer energiemodel
- Ondernemerschap, durven, het nemen van initiatieven worden hier alleen maar toegejuicht
- Je krijgt een mooi package, bestaande uit salaris dat aangevuld wordt met extralegale voordelen zoals:
- Groepsverzekering van 9%
- Hospitalisatieverzekering ( ook voor familieleden )
- Jaarlijkse premie
- Maaltijdcheques van 7€ , ecocheques en geschenkcheques
- 12 adv dagen (36/38 uren werkweek) + 1 extra dag
- Optie tot fietslease
- Wekelijks Fruit@Work
- Dit is een bedrijf voor blijvers: de fijne sfeer en de lange-termijn aanpak zorgen voor een dynamische omgeving waar het fijn werken is.