
Baliemedewerker
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Je bent het eerste aanspreekpunt in het filiaal en helpt klanten vriendelijk verder, waarbij je hen voorziet van technisch advies op maat;
- Je verkoopt banden en andere gerelateerde producten of diensten en zorgt voor een klantgerichte afhandeling;
- Je maakt leverings- en werkbonnen op en bent verantwoordelijk voor de facturatie van de verkochte producten en diensten;
- Je ontfermt je over het inplannen en aansturen van montages zowel voor binnen- als buitendienst alsook handel je inkomende depannages af;
- Je houdt de voorraad in de gaten, plaatst bestellingen en zorgt voor de inkoop van de benodigde producten;
- Je beantwoordt telefoons en verwerkt e-mails van klanten en leveranciers, je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen, betalingen en herstellingen;
- Af en toe help je mee met fysieke taken in het filiaal, zoals het aanvullen van producten;
- Je bent mede verantwoordelijk voor de kwaliteit en het rendement van de werkplaats, en dient deze aan te sturen indien nodig;
- Je bent het eerste aanspreekpunt in het filiaal en helpt klanten vriendelijk verder, waarbij je hen voorziet van technisch advies op maat;
- Je verkoopt banden en andere gerelateerde producten of diensten en zorgt voor een klantgerichte afhandeling;
- Je maakt leverings- en werkbonnen op en bent verantwoordelijk voor de facturatie van de verkochte producten en diensten;
- Je ontfermt je over het inplannen en aansturen van montages zowel voor binnen- als buitendienst alsook handel je inkomende depannages af;
- Je houdt de voorraad in de gaten, plaatst bestellingen en zorgt voor de inkoop van de benodigde producten;
- Je beantwoordt telefoons en verwerkt e-mails van klanten en leveranciers, je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen, betalingen en herstellingen;
- Af en toe help je mee met fysieke taken in het filiaal, zoals het aanvullen van producten;
- Je bent mede verantwoordelijk voor de kwaliteit en het rendement van de werkplaats, en dient deze aan te sturen indien nodig;
- Technische affiniteit en passie voor voertuigen alsook interesse in de haven-en transportsector;
- Je hebt al werkervaring in een administratieve functie, waardoor je vertrouwd bent met kantoorwerkzaamheden;
- Bij voorkeur heb je eveneens een eerste ervaring in een leidinggevende functie;
- Je beschikt minimaal over een A2-diploma ASO;
- Als je reeds in de autobranche of garagesector hebt gewerkt, is dat zeker een voordeel;
- Je kunt vlot met de computer werken en hebt geen moeite met digitale systemen;
- Nederlands is je eerste taal, maar je kunt ook een woordje Engels of Frans spreken wanneer nodig;
- Je ontvangt klanten altijd vriendelijk en werkt goed samen met je collega's in teamverband;
- Je neemt verantwoordelijkheid voor je taken, werkt stipt en met oog voor detail.
- Voltijds contract (optie vast): Je krijgt een voltijdse functie van maandag tot vrijdag met een correcte en competitieve verloning aangevuld met ecocheques;
- Flexibele vakantieregeling: Je geniet van een flexibele regeling wat betreft vakantie en verlof;
- Hospitalisatieverzekering: Bij vaste indienstname krijg je een hospitalisatieverzekering die bijdraagt aan je gezondheid en welzijn.;
- Afwisselend takenpakket: Je hebt een gevarieerd takenpakket, waardoor geen enkele dag hetzelfde is;
- Dynamische werkomgeving: Je komt terecht in een dynamisch bedrijf waar je samenwerkt met toffe collega’s en een positieve werksfeer heerst.