Logistiek bediende - Voltijds - Vast contract

Actief Interim

  • Geraardsbergen, Flandre-Orientale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 23 heures
  • Postuler facilement
Neem jij de zaken in handen?
Denk je proactief mee?
En houd je ervan een betrokken spilfiguur te zijn?
Dan is deze functie iets voor jou!Onze klant maakt deel uit van een familiale holding, een internationaal familiebedrijf in volle beweging, waar mens en natuur centraal staan! Zij produceren en verkopen met oog op kwaliteit en duurzaamheid.
Ter versterking van hun binnendienst team, zijn wij op zoek naar een logistiek bediende, die mee het verschil wil maken. Jij zal een cruciale schakel binnen de organisatie zijn, die ervoor zorgt dat de logistieke administratie vlot en correct verloopt. Je maakt deel uit van een hecht team van 3 collega's, waar een open en directe communicatie centraal staat. Je zal rapporteren aan de Supply Chain Manager.Je hoofdtaken zien er als volgt uit:- Ingeven en verwerken van orders in het ERP systeem.- Controleren en verwerken van inkomende facturen van goederen.- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor alle vragen rond ons WMS systeem.- Ondersteunen van onze planner bij het opmaken van de transportplanning.Daarnaast ontferm je jou over heel wat ad hoc taken, zoals:- Telefonie en loket bemannen.- Voorbereiden en indienen van aangiftes (FAVV, …)- Rapportages maken in Excel vanuit de ERP data.- Controleren van leveringen.- Beheren van het stockregister in Excel.Wat wij van jou vragen:Je bent zeer vlot met Excel en hebt al met ERP systemen gewerkt.Naast jouw sterke analytische inzicht, werk je nauwkeurig en kan je lopende zaken goed opvolgen.In het Nederlands én Frans kan je je goed uitdrukken.Een eerste ervaring in een veelzijdige administratieve functie heb je achter de rug.Een bachelor diploma heb je behaald of je bent gelijkwaardig door ervaring.Met plezier start jij jouw dag om 6u. Dit kan in onderling overleg wel eens wat later, maar in de drukke periode van maart tot eind mei verwachten zij jou om 6u 's morgens.Wat wij jou bieden:- Je komt terecht in een groeiend bedrijf, waar een zeer familiale, open sfeer heerst.- Door onze directe communicatiestijl weet je steeds goed wat er van je verwacht wordt en sta je niet voor verrassingen.- Een uitgebreide opleiding wordt voorzien.- Een mooi loon, aangevuld met heel wat extra voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, leasefiets, ...- 32 vrije dagen : 20 verlofdagen + 12 ADV-dagen. Verlof kan niet genomen worden tussen maart en eind mei. Daar buiten is de vakantie vrij te nemen, enkel tussen kerst en nieuw is er 1 week collectieve sluiting.- In de zomer wordt er fruit voorzien en in de winter soep.- Samen met jouw toffe collega's worden er leuke teammomenten ingepland zoals maandelijkse lunch, BBQ event, teambuildings, jaarvergaderingen, …Interesse?Solliciteren kan via de link hiernaast of via mail naar actief.geraardsbergen@actief.be.Veel succes!

Actief Interim