Dossierbeheerder Antwerpen - HVW (m/v/x)
Hulpkas voor Werkloosheidsuitkeringen
- Anvers
- 35.663 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Je bent verantwoordelijk voor het samenstellen van werkloosheidsdossiers voor onze klanten door het verzamelen van de nodige documenten en informatie.
- Je informeert je klanten over hun rechten en plichten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de dossieropvolging in samenwerking met de RVA om hen zo snel mogelijk uit te betalen, rekening houdend met de wettelijke en reglementaire termijnen.
- Je gaat graag de uitdaging aan om complexere dossiers te analyseren en te structureren en om de nodige acties eraan te koppelen.
- Je bent de contactpersoon voor onze interne collega's en externe klanten over de dossiers.
- Je ontwikkelt de nodige kennis en expertise in je kantoor zodat je optimaal kan bijdragen aan de teamdoelstellingen.
- Je helpt onze klanten steeds op een professionele en klantgerichte manier verder met hun vragen aan de telefoon, via mail, aan de infobalie, het loket en via online afspraken.
- Ze licht de burgers proactief en volledig in over hun rechten en plichten.
- Ze voorziet dienstverlening aangepast aan de noden van elke burger.
- Ze staat de burgers bij tijdens elke stap voor het verkrijgen van een werkloosheidsuitkering.
- Ze brengt de burgers in contact met de nodige instanties.
- Ze geeft, vanuit haar praktijkervaring, deskundig advies aan de beleidsmakers.
- Ze is een constructieve en proactieve partner op het gebied van de uitvoering van de werkloosheidsreglementering.
- Je beschikt over een bachelordiploma of graduaatsdiploma.
- Je voldoet aan de voorwaarden voor een startbaanovereenkomst (-26 jaar) en je 26ste verjaardag valt niet binnen de volgende 6 maanden.
- Je bent een echte teamplayer. Je deelt je kennis en goede werkwijzen met je collega's, neemt actief deel aan de activiteiten en vergaderingen van je team en staat open voor feedback.
- Je bent klantgericht. Je begeleidt zowel interne als externe klanten op een transparante, integere en objectieve manier. Je zorgt voor een persoonlijke dienstverlening en bent steeds constructief in je contacten.
- Je bent resultaatgericht. Je beschikt over de inzet, de wil en de ambitie om resultaten te boeken en neemt verantwoordelijkheid voor de correctheid van ondernomen acties.
- Je hecht veel belang aan zelfontwikkeling. Je gaat steeds op zoek naar manieren om je vaardigheden en kennis aan te scherpen en je past wat je geleerd hebt toe in de praktijk.
- Je denkt kritisch na. Je kan complexe informatie evalueren en tot een conclusie komen.
- Je drukt je mondeling vlot en correct uit.
- Vlot kunnen werken met de courante MS Office toepassingen.
- Een eerste ervaring in een klantgerichte functie is een grote plus.
- Ervaring met het instuderen van een wetgeving.
Volgens weddeschaal B1, minimum aanvangswedde: € 35.663,13 (bruto jaarsalaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen)Voordelen
- 26 dagen verlof per jaar + 12 compensatiedagen
- mogelijkheid tot telewerk na een inwerkperiode
- een flexibel uurrooster in functie van de dienstverlening
- de kans om dicht bij huis te werken
- uitgebreid opleidingsaanbod (te volgen tijdens de werkuren)
- maaltijdcheques van 6 euro per gewerkte dag
- laptop van het werk (headset, tweede scherm, ergonomische steun voor laptop)
- onkostenvergoeding bij telewerk
- gratis hospitalisatieverzekering
- gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
- voordelen en interessante aanbiedingen via Benefits at work
- mogelijkheid voor een fietsvergoeding
- sociale voordelen (teambuilding, cadeaucheques, personeelsfeest, enz.)