
Senior Research Consultant
- Gand, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Je hebt uitgebreide kennis van marktonderzoeksmethodes en hun strategische toepassingen
- Je hebt ervaring met het zelfstandig managen van onderzoeksprojecten
- Je denkt commercieel en ziet kansen om klanten verder te helpen
- Je bent analytisch sterk en vertaalt data moeiteloos naar heldere inzichten
- Je hebt ervaring met het begeleiden van junior collega's
- Een competitief pakket met extralegale voordelen op basis van jouw ervaring en expertise, samen met 28 dagen vakantie en 2 betaalde volunteer days.
- We bieden je de mogelijkheid om een fiets aan een voordeliger tarief te leasen.
- Een omgeving waarbinnen jouw inspanningen en prestaties worden erkend en beloond.
- Je krijgt tal van kansen om op persoonlijk en professioneel vlak te groeien door middel van trainingen en carrièremogelijkheden.
- Wij zijn gepassioneerd door ons werk en vinden een goede balans tussen werk en privé net zo belangrijk. Hierdoor bieden we je een hybride werkomgeving waar je flexibel kan téléwerken.
- Je komt terecht in een gedreven groep collega's die bekend staan om hun expertise, teamspirit, nieuwsgierigheid en hun passie voor het vak.
- We zijn een Sport Award winnend bedrijf. Wij zetten in op tal van sportieve activiteiten zoals fietsweekends, ski- en snowboardinitiaties, marathons, muurklimmen, padel, surfen, powerdance, etc.
- Elke keer weer kijken onze Ipsos collega's uit naar onze afterworks, zomerfeest en nieuwjaarsdrink.
- Tot slot hechten we veel waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en trachten we een positieve bijdrage te leveren door tal van activiteiten te organiseren zoals een river clean-up, zero waste acties, bomen planten, etc.
Wat voor ons het meest belangrijk is, is je motivatie, je denkvermogen en je bereidheid om te leren en met ons mee te groeien.Solliciteer nu via de knop “Solliciteer nu” of neem contact op met ons HR-team via Mailbox.HR@ipsos.com voor een gesprek.We kijken ernaar uit om te ontdekken wat jij kunt bijdragen.Leer meer over wie we zijn op https://www.ipsos.com/en-beAbout Us:Ipsos is one of the world's largest research companies and currently the only one primarily managed by researchers, ranking as a #1 full-service research organization for four consecutive years. With over 75 different data-driven solutions, and presence in 90 markets, Ipsos brings together research, implementation, methodological, and subject-matter experts from around the world, combining thematic and technical experts to deliver top-quality research and insights. Simply speaking, we help the biggest companies solve some of their biggest problems, serving more than 5000 clients across the globe by providing research, data, and insights on their target markets. And we're proud to share we've received our Great Place to Work Certification in 2022 & 2023!About the Team: The Market Strategy & Understanding (MSU) Service Line performs strategic research to deliver contextual understanding to help clients navigate dynamic markets. Our offer portfolio consists of strategic brand research as well as category & consumer fundamentals. We work with clients to understand the size and composition of a market as well as the segments/profiles/demand spaces therein. We also specialize in brand equity, brand assets, brand stretch and open category opportunities (e.g. whitespace).