
KLANTENDIENST MEDEWERKER B2B - MECHELEN
- Malines, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Het onderhouden van klantcontacten via telefoon en e-mail.
- Het noteren van bestellingen en deze verwerken in SAP.
- Het opstellen van offertes voor het huishoudelijke productgamma.
- Het organiseren en plannen van leveringen naar klanten.
- Het behandelen van klantklachten op een geduldige en professionele manier.
- Je zult ook als customer service fungeren als schakel tussen verschillende interne afdelingen
- Een eerste ervaring in een administratieve of klantgerichte functie.
- Vloeiend Nederlands en Frans; een basiskennis van Engels is vereist.
- Ervaring met SAP
- Sterke communicatievaardigheden en het vermogen om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden.
- Een bruto maandsalaris tot max €4000, afhankelijk van ervaring.
- Maaltijdcheques, 9 ADV-dagen en een 39u30 werkweek.
- Flexibele werkuren en de mogelijkheid tot 50% thuiswerken na inwerkperiode
- De kans om te werken in een dynamisch team met de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen in een veranderend productgamma.
- Een startdatum asap, met Interim optie vast
Heb je vragen, bel 02/808.10.54