
Administratief medewerker
- Limbourg
- CDD
- Temps-plein
✅ Analyseren
✅ Resultaatgerichtheid
✅ Plannen en organiseren
✅ Betrouwbaarheid
✅ Communiceren
✅ Flexibiliteit
✅ Zelfstandigheid
✅ Samenwerken Telefonische oproepen ontvangen Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...). Kostenramingen opstellen Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...). Klanten of leveranciers opvolgen Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...). De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...). De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...). Bestellingen registreren Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...) De klant of de verkoper erover inlichten
- Een creatieve, dynamische werkomgeving waar overleg en eigen initiatief worden gewaardeerd