
Performance Marketeer
- Lanaken, Limbourg
- CDI
- Temps-plein
- Beheren en optimaliseren van performancecampagnes op platforms zoals Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, Apple Search Ads en YouTube Ads.
- Activeren van klantsegmenten via effectieve e-mailcampagnes (ervaring met Mailchimp/ActiveCampaign is een plus), marketing automation en retargeting.
- Optimaliseren van de zichtbaarheid in App Store en Play Store (ASO) en uitvoeren van A/B-tests, met focus op CPA, ROAS en conversieratio's.
- Segmenteren van prospecten om campagnes optimaal af te stemmen op de behoeften.
- Campagnes monitoren via Google Analytics, het analyseren van gebruikersgedrag en het vertalen van inzichten naar concrete optimalisaties.
- Opstellen van maandelijkse KPI-rapporten en doen van verbetervoorstellen voor campagnes.
- Nauwe samenwerking met de CEO, CTO en sales en aansturen van externe marketingpartners om een consistente merkstrategie te garanderen.
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in digitale performance marketing.
- Je werkt zelfstandig, bent resultaatgericht en kunt cijfers vertalen naar concrete acties.
- Je hebt diepgaande kennis van en ervaring met:
- Google Ads
- Meta Ads
- LinkedIn Ads
- Apple Search Ads
- YouTube Ads
- Marketing automation en retargeting
- Het opzetten en beheren van e-mailcampagnes (bij voorkeur met Mailchimp en/of ActiveCampaign)
- Het segmenteren van prospecten
- Ervaring in e-commerce of fintech is een pluspunt. Affiniteit met beleggen of edelmetalen is een meerwaarde.
- Een sleutelrol binnen een snelgroeiende digitale marktleider.
- Volledige verantwoordelijkheid over de uitvoering van de marketingstrategie.
- Een ondernemende omgeving met korte communicatielijnen en directe impact.
- Een marktconform loon, aangevuld met extra legale voordelen.