
Klantendienstmedewerker
- Tirlemont, Brabant Flamand
- CDI
- Temps-plein
De afdeling onderhoudt nauwe contacten met het internationale klantenbestand van het bedrijf.Je krijgt heel wat verantwoordelijkheden als klantendienstmedewerker:
- De orderafhandeling van internationale klanten valt onder jouw hoede;
- Dit houdt concreet in dat je de inkomende bestellingen controleert en aanvaardt;
- Het order registreer je steeds in SAP en de administratieve afhandeling hiervan coördineer je en volg je op;
- Je maakt transport orders aan, verzorgt de facturatie en verwerkt de staalaanvragen;
- Daarbuiten organiseer je zelfstandig retourorders en maak je credit & debit notes aan;
- Je controleert steeds de facturen van het magazijn en de transporteurs;
- De exportdocumenten (COO, Health Certificate, etc) stel jij op;
- Controle Bill of Lading en het opvolgen van de nodige douaneformaliteiten zijn eveneens jouw verantwoordelijkheid;
- Tijdens verlofperiodes spring je in als back-up van je collega's.
De afdeling onderhoudt nauwe contacten met het internationale klantenbestand van het bedrijf.Je krijgt heel wat verantwoordelijkheden als klantendienstmedewerker:
- De orderafhandeling van internationale klanten valt onder jouw hoede;
- Dit houdt concreet in dat je de inkomende bestellingen controleert en aanvaardt;
- Het order registreer je steeds in SAP en de administratieve afhandeling hiervan coördineer je en volg je op;
- Je maakt transport orders aan, verzorgt de facturatie en verwerkt de staalaanvragen;
- Daarbuiten organiseer je zelfstandig retourorders en maak je credit & debit notes aan;
- Je controleert steeds de facturen van het magazijn en de transporteurs;
- De exportdocumenten (COO, Health Certificate, etc) stel jij op;
- Controle Bill of Lading en het opvolgen van de nodige douaneformaliteiten zijn eveneens jouw verantwoordelijkheid;
- Tijdens verlofperiodes spring je in als back-up van je collega's.
- Je hebt een uitstekende kennis van de Nederlandse, Engelse taal, Frans en/of Duits zijn een plus;
- Ervaring in een customer service omgeving is een must have;
- Je hebt bij voorkeur kennis van douaneformaliteiten & exportdocumenten;
- Heb jij een wetenschappelijke achtergrond? Leuk! Dan heb jij een streepje voor;
- Bij voorkeur heb je een goede kennis van SAP, Windows en MS Office;
- Klangericht zijn en service-minded zijn van nature vanzelfsprekend voor jou;
- Je bent een teamplayer met commerciële feeling;
- Maturiteit en zelfstandig werken zijn sleutelcapaciteiten om deze functie succesvol uit te oefenen.
- Werken in dagdienst van maandag tot vrijdag met flexibele werkuren tussen 7u30 en 9u00;
- Buiten een fantastisch team die graag aan teambuildings doen kan je ook genieten van leuke events;
- Een aantrekkelijk brutosalaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering én een bonusplan;
- Daarbuiten vinden wij work-life balance belangrijk en houden we bij ieders privésituatie graag rekening;
- Tijdelijke opdracht ter vervanging van een zieke medewerker (minstens vier maanden).