
Administratief - commercieel bediende
- Desselgem, Flandre-Occidentale
- CDD
- Temps-plein
- Beheer van algemeen mail-box ( info@), aannemen van telefoon.
- Het tijdig en correct afhandelen van bestellingen.
- Ontvangst en beheer van binnenkomende aanvragen.
- Opmaken van offertes (in samenwerking met planner-calculator) en opvolging ervan.
- Facturatie van verzonden goederen (back-up)
- Administratie rond verzendingen.
- Samenwerken binnen en buiten je team om efficiënte productieprocessen te garanderen.
- Zelfstandig en nauwkeurig werken met oog voor veiligheid, orde en netheid.
- Bezoekers onthalen (drank/koffie aanbieden).
- Telefonisch onthaal.
- Single point of contact (SPOC) voor klanten, waarbij je klanten informeert over levertermijnen en eventuele wijzigingen.
- Beheer van werkkledij.
- Beheer van koffie- en drankautomaten.
- Coördineren van bedrijfsevents
Zeer goede kennis Engels en Nederlands, kennis Frans of Duits zijn pluspunten.
Je bent communicatief sterk en klantgericht
Je werkt nauwkeurig en zelfstandig, met oog voor detail
Je hebt een proactieve houding en bent organisatorisch sterk
Je werkt graag in teamverband en draagt bij aan een positieve werksfeerAanbod Een veelzijdige functie met afwisseling tussen administratie, klantcontact en onthaal
Een stabiele werkomgeving met duidelijke waarden en kwaliteitsgericht beleid
Een hecht team waarin samenwerking centraal staat
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief
Marktconform loon en extra voordelen afhankelijk van ervaring en inzetInteresse in deze functie van administratief-commercieel bediende?
Referentie 337-44297
Solliciteer onmiddellijk online en bevestig je sollicitatie.
Jouw kandidatuur wordt snel beantwoord.Ken je mensen die in aanmerking kunnen komen en interesse kunnen hebben, stuur gerust deze vacature door!Is bovenstaande niet wat je zoekt, neem zeker een kijkje op onze jobboard, waar je al onze vacatures terugvindt:
https://www.adecco.be/nl-be/vacatures/resultaten?k=&l=&display=10&branchcode=ADBE_337Veel succes en hopelijk tot binnenkort!