
Ordermanagement/customer relations (talen NED/ENG/FRA)
- Hoogstraten, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Je zorgt ervoor dat controleren en verwerken van binnenkomende bestellingen via verschillende kanalen (telefoon, e-mail)
- Algemene administratie van de afdeling: VB. bestellingen, order entry, voorraadmanagement, contact leveranciers, databeheer, opvolging tekorten/grondstoffen/materialen.
- Voorbereiden en verwerken van facturen.
- Waarborgen van een correcte klanten contact/customer relations. De vragen van klanten met betrekking tot hun bestellingen, levertermijnen en producten. Informeren van klanten over orderstatus en eventuele afwijkingen.
- Opstellen van rapporten met betrekking tot ordervolumes, levertijden, en klanttevredenheid.
- Klachtenbehandeling en vlotte opvolging dossiers
- Nauw contact met aankoop, magazijn, ...
- Onthaal
- Een Bachelor denkniveau
- Eerste ervaring richting admin, order entry, aankoopadmin, facturatie, customer service,...
- Je bent communicatief en administratief sterk
- Talenknobbel !
- Teamspirit draag je hoog in het vaandel
- Voltijds contract in dagdienst (37u/week)
- Optie vast
- Mooie verloning en een correcte uitbetaling in overeenstemming met kennis en ervaring
- Werkzekerheid