IT Support Engineer

LGA HR Group

  • Olen, Anvers
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 8 jours
  • Postuler facilement
Wij zijn voor onze klant op zoek naar een IT Support Engineer die graag het verschil maakt in de ondersteuning van interne gebruikers en klanten.Jouw rol:In deze functie ben jij hét aanspreekpunt voor softwaregerelateerde vragen en incidenten. Je zorgt voor een snelle en klantgerichte opvolging, analyseert problemen en zoekt naar oplossingen of schakelt de juiste specialisten in. Met jouw communicatieve en technische vaardigheden draag je bij aan een vlotte werking van de service desk en een optimale gebruikerservaring.Taken en verantwoordelijkheden:
  • Eerste aanspreekpunt voor software- en servicevragen (1st line support).
  • Registreren, opvolgen en oplossen van incidenten en serviceaanvragen.
  • Doorverwijzen van complexere issues naar 2nd line of externe partners.
  • Actief meedenken in verbeteringen van processen en systemen.
  • Documenteren van oplossingen en up-to-date houden van kennisdatabanken.
Profiel:
  • Bachelor of gelijkwaardige ervaring in een IT-gerelateerde richting.
  • Ervaring binnen een service desk of supportomgeving is een sterke plus.
  • Kennis van Microsoft 365, Netwerken, Active Directory,..
  • Communicatief sterk in zowel Nederlands als Engels, kennis van Frans is een pluspunt.

LogicMelon