
Stagiair(e) Global Digital Marketing – Content Creator
- Breendonk, Anvers Puurs, Anvers
- Stage
- Temps-plein
- Je volgt een bachelor- of masteropleiding in een creatieve, marketing- of communicatierichting en kan je vrijmaken voor een stage van 3 tot 6 maanden in het kader van een stagecontract verbonden aan een onderwijsinstelling.
- Een biermerk op de (wereld)kaart zetten met content die authentiek is, maar vooral ook mensen raakt en inspireert… dat is de uitdaging die je zoekt. Je hebt een neus voor trends, community en storytelling, en weet wat werkt op TikTok, Instagram, Pinterest of YouTube. Je denkt graag mee over onze contentstrategie en welke platformen daarvoor het meest relevant zijn.
- Je bent handig met beeld en video: filmen, monteren (CapCut, Canva…). Begrippen als behind-the-scenes, UGC, snackable content en “laten we het gewoon proberen” doen je ogen blinken. Feeling voor fotografie, videografie of grafische tools zoals Photoshop? Absoluut een plus.
- Je durft je uit te drukken in het Nederlands, Engels en Frans, ook al beheers je het professionele jargon misschien niet helemaal.
- Je maakt deel uit van het Global Digital Marketing team. Dat wil zeggen dat je overkoepelend op alle merken (Duvel, Chouffe, Vedett, Liefmans, JARR Kombucha, De Koninck, …) werkt.
- Je denkt mee na over de contentstrategie en creatieve campagnes voor onze verschillende merken.
- Je creëert content: van Reels, TikToks en Stories tot behind-the-scenes en productvideo’s. Je trekt eropuit om content te maken: op events, tijdens shoots, in ons kantoor…
- Je spot trends en weet hoe je die snel en relevant vertaalt naar onze merken.
- Je helpt mee met het community management van onze global social media accounts voor Liefmans & JARR Kombucha.
- Je draait mee in een internationaal team met impact op verschillende markten.
- Je krijgt de kans om mee te bouwen aan premium merken in een creatieve omgeving waar initiatief en eigen ideeën écht gewaardeerd worden.
- Je stage is gevarieerd, leerrijk en afgestemd op jouw persoonlijke interesses.