
Customer Service Officer
- Wijnegem, Anvers
- 30.000-42.000 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Ondersteunen van het Sales Team bij administratieve en operationele taken.
- Verwerken en opvolgen van klantorders, inclusief correcte documentatie.
- Regelen van transport en opmaken van CMR's voor een vlotte levering.
- Opvolgen van klantvragen en proactief communiceren over bestellingen.
- Ondersteunen bij prijszetting en promotiecampagnes.
- Beheren en up-to-date houden van klantgegevens en dossiers.
- Algemene administratieve ondersteuning binnen customer service.
- Minimaal enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie zoals o.a. customer service.
- Talenkennis: uitstekende beheersing van het Nederlands, goede kennis van het Engels en het Frans.
- Je bent sterk in structuur en organisatie en haalt voldoening uit orde scheppen.
- Administratief sterk en klantgericht: je voelt je helemaal thuis in een rol met veel klantcontact.
Ter uitbreiding van het team ben ik op zoek naar een nieuwe en gemotiveerde collega om mee deel uit te maken van deze organisatie.Het bedrijf is gelegen vlakbij Wijnegem en best met de wagen of de fiets bereikbaar.
- Aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen zoals maaltijd- en ecocheques, groepsverzekering en 32 verlofdagen (20 vakantiedagen + 12 ADV).
- Vast contract na een succesvolle interimperiode.
- Een omgeving die inzet op jouw persoonlijke en professionele groei.
- Fijne collega's en een warme, familiale werksfeer met ruimte voor eigen inbreng.