
Vertegenwoordiger B2C
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Bedrijfswagen
- Tankkaart
- Gsm
- Representatieve vergoeding
- Bezoeken van klanten (B2C): dit is 30% op afspraak, dat het callcenter voor jou maakt. De overige 70% van jouw agenda plan je zelf in aan de hand van telefonische prospectie vanuit het hoofdkantoor
- Je doet zo'n 5 à 6 afspraken per dag
- Een keer per week ben je een dag op het hoofdkantoor met jouw enthousiaste collega's te Andenne
- Je hebt minimum een eerste relevante sales ervaring achter de rug
- Klantgerichtheid is key. Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal zeer goed om de klanten te woord te kunnen staan
- Flexibel, stressbestendig, gemotiveerd en enthousiast
- Je bent commercieel ingesteld; een echte hunter en wordt gemotiveerd door targets
- Steeds bereid om bij te leren over nieuwe technologieën en snufjes in de telecom-wereld
- Verzorgd en matuur voorkomen
- Er wordt van jou ook wel eens gezegd dat je een hoge "gun-factor" hebt