
Dossierbeheerder
- Wavre-Sainte-Catherine, Anvers
- CDI
- Temps-plein
Dankzij je passie voor cijfers, je samenwerking met het team en je frisse blik bied je klanten de best mogelijke ondersteuning en draag je actief bij aan de groei van het bedrijf.Jouw takenpakket:
- Beheren en onderhouden van financiële administraties voor klanten
- Verzamelen, controleren en verwerken van financiële gegevens en documenten
- Opstellen van balansen, resultatenrekeningen en andere financiële overzichten
- Controleren van boekhoudkundige transacties en het identificeren van eventuele afwijkingen
- Adviseren van klanten over boekhoudkundige en fiscale vraagstukken
- Onderhouden van contacten met klanten, leveranciers en overheidsinstanties
- Opstellen en indienen van belastingaangiftes en andere wettelijke verplichtingen
- Ondersteunen van collega's en teamleden bij boekhoudkundige vraagstukken en projecten
Dankzij je passie voor cijfers, je samenwerking met het team en je frisse blik bied je klanten de best mogelijke ondersteuning en draag je actief bij aan de groei van het bedrijf.Jouw takenpakket:
- Beheren en onderhouden van financiële administraties voor klanten
- Verzamelen, controleren en verwerken van financiële gegevens en documenten
- Opstellen van balansen, resultatenrekeningen en andere financiële overzichten
- Controleren van boekhoudkundige transacties en het identificeren van eventuele afwijkingen
- Adviseren van klanten over boekhoudkundige en fiscale vraagstukken
- Onderhouden van contacten met klanten, leveranciers en overheidsinstanties
- Opstellen en indienen van belastingaangiftes en andere wettelijke verplichtingen
- Ondersteunen van collega's en teamleden bij boekhoudkundige vraagstukken en projecten
- Je hebt een Bachelor diploma in Accountancy-Fiscaliteit of een vergelijkbare economische richting behaald
- Je hebt minsten 5 jaar ervaring binnen een boekhoudkantoor als dossierbeheerder
- Uitgebreide kennis van boekhoudkundige principes en wetgeving
- Ervaring met diverse boekhoudkundige software en tools
- Beschikt over uitstekende analytische vaardigheden en hebt oog voor detail
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, om effectief te kunnen communiceren met klanten en collega's
- Je bent in staat om zelfstandig te werken en prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving
- Bereidheid om voortdurend te blijven leren en jezelf te ontwikkelen binnen het vakgebied
- Klantgericht met het vermogen om duurzame relaties op te bouwen en te onderhouden
- Je hebt een passie voor cijfers en financiële processen, en je bent gedreven om uitdagingen aan te gaan en oplossingen te vinden
- Een stabiele werkomgeving in een groeiend bedrijf
- Dynamisch en hecht team dat professioneel omgaat met hun job
- Ruimte voor autonomie, initiatief en groeikansen
- Een zeer competitief salaris op basis van ervaring, inclusief bedrijfswagen en tankkaart
- Maaltijdcheques van 8 euro, hospitalisatie-en groepsverzekering
- Thuiswerkvergoeding en mogelijkheid om 3 dagen per week vanuit huis te werken
- Weinig verloop en een positieve werkomgeving