
Marketing Assistant
- Flandre
- CDI
- Temps-plein
- Ontwikkelen en uitbreiden van visuele identiteiten en brand assets.
- Vormgeven van campagnes voor print, social media, digitale platforms en POS.
- Conceptueel bijdragen aan marketingprojecten en visueel verrassende ideeën realiseren.
- Ontwerp van materialen zoals displays, advertenties, brochures en presentaties.
- Nauwe samenwerking met collega's uit diverse afdelingen, waaronder marketing, sales en inkoop.
- Diploma:Bachelor of gelijkwaardig door ervaring;
- Ervaring:Minimaal 3 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Werkervaring in een branding-omgeving of agency is een pluspunt. Schoolverlaters komen niet in aanmerking;
- Talenkennis:Nederlands: zeer goed;
- Softwarekennis:Uiterst vaardig met Adobe Creative Suite (InDesign, Photoshop, Illustrator, After Effects). Kennis van motion design, UX/UI of webdesign is een meerwaarde;
- Persoonlijkheidskenmerken:Flexibel, stressbestendig en een hands-on mentaliteit. Je werkt nauwkeurig, kwaliteitsbewust en bent een echte teamplayer. Je communiceert helder, denkt out of the box en hebt een intrinsieke interesse in het ontwikkelen van creatieve concepten die aansluiten bij verschillende merkidentiteiten.
- Werkuren:Fulltime (38u/week). Standaard werkuren van maandag t/m donderdag: 8u15 - 17u (met middagpauze). Na de opleidingsperiode is er flexibiliteit om te kiezen voor werktijden tussen 7u15 en 17u45, afhankelijk van jouw voorkeur;
- Verlofregeling:20 wettelijke verlofdagen in samenspraak in te plannen + mogelijkheid om 10 dagen onbetaald verlof op te nemen;
- Thuiswerk:1 dag per week na de opleiding;
- Type contract:Vast dienstverband (onbepaalde duur contract);
- Extralegale voordelen:Ecocheques.