
Diensthoofd personeelsadministratie
- Bruges, Flandre-Occidentale
- CDI
- Temps-plein
- Het aansturen, begeleiden en coachen van de medewerkers van de dienst Personeelsadministratie;
- Het instaan voor de optimale werking van de dienst en de personeelsadministratieve processen in de organisatie;
- Het bewaken van een correcte toepassing van de sociale wetgeving, de geldende wettelijke richtlijnen en de interne afspraken betreffende personeelsadministratie en de bijsturing van dit alles waar nodig;
- Het opvolgen en coördineren van projecten, zoals o.a. de implementatie van een nieuw prestatieplanningspakket;
- Het instaan voor beleidsvoorbereidend werk en meewerken aan de uitbouw van een correct, transparant en efficiënt personeelsbeleid;
- Het vertalen van beleidsbeslissingen naar de medewerkers van de dienst en deze omzetten in gerichte en efficiënte acties en processen;
- Het detecteren van de noden van de organisatie, het formuleren van verbetervoorstellen en het samenwerken met de betrokken diensten om (innovatieve) projecten en processen m.b.t. personeelsadministratie op te zetten;
- Het actief opvolgen van ontwikkelingen binnen je vakgebied, de geldende wetgeving en maatschappelijke trends, en proactief acties ondernemen in lijn met het beleid en de strategie van het ziekenhuis;
- Het opmaken van rapporten en statistieken allerhande ten behoeve van het departement HR, de dienst boekhouding, subsidiëringsdossiers, het maandelijks sociaal overleg, etc.;
- Het beheren van het digitaal personeelspakket;
- Het voorbereiden van de jaarlijkse begrotingsrondes;
- Het fungeren als aanspreekpunt van de dienst Personeelsadministratie, zowel intern als extern;
- Het nauw samenwerken met de andere diensthoofden van het departement Human Resources in kader van de verdere uitbouw van een gedragen HR-beleid, alsook met de andere leidinggevenden binnen het ziekenhuis;
- Het fungeren als back-up voor de coördinator vrijwilligerswerking.
- Je hebt een diploma hoger onderwijs met bij voorkeur een ruime leidinggevende ervaring;
- Je hebt ruime ervaring met personeelsadministratie binnen een grote organisatie;
- Je bezit een grondige actuele kennis van de sociale wetgeving waarbij kennis van PC330 een absolute meerwaarde is;
- Ervaring met projectwerking is een pluspunt;
- Je bent punctueel en slaagt er in efficiëntie, correctheid en klantvriendelijkheid te combineren in jouw opdracht;
- Je blijft in de veelheid van opdrachten en projecten het overzicht bewaren. Je coördineert, kan correcte prioriteiten stellen en delegeert waar nodig;
- Je neemt doordachte beslissingen en vertoont de nodige daadkracht, daar waar nodig;
- Je hebt een goed ontwikkelde kritische geest, legt snel verbanden en kunt tot de essentie komen;
- Een goed aanpassingsvermogen, stressbestendigheid en een flexibele ingesteldheid behoren tot jouw kwaliteiten;
- Je kunt zelfstandig, efficiënt en effectief handelen, maar bent bovenal een teamspeler;
- Je beschikt over uitstekende (schriftelijke en mondelinge) communicatieve en sociale vaardigheden;
- Je bent een dynamisch, positief ingesteld persoon met een constructieve ondernemende houding;
- Je vertoont als goede peoplemanager een gezond evenwicht tussen het sturen, motiveren en coachen van jouw team;
- Je bent toegankelijk maar tegelijkertijd ook integer, discreet en gaat vertrouwelijk om met de aan jou toevertrouwde informatie.
- Een contract van onbepaalde duur met een voltijdse (38/38) tewerkstellingsbreuk.
- Een boeiende job met veel afwisseling en verantwoordelijkheid in een professionele maar warme werkomgeving.
- Een fijn team van gedreven collega's die jou met open armen ontvangen.
- Een aangepast introductietraject met ondersteuning door jouw verantwoordelijke en je collega's.
- Ruime mogelijkheden tot bijscholing en verdere ontwikkeling.
- Verloning volgens IFIC-barema’s (met eindejaarspremie), waarbij we altijd rekening houden met jouw relevante anciënniteit.
- Toekenning van het voordelenpakket voor kaderleden.
- Vakantiedagen (incl. 4 extra sectorale vakantiedagen) volgens PC 330 met inbegrip van het opbouwen van eindeloopbaandagen vanaf 45 jaar.
- Een gratis ruimdekkende hospitalisatieverzekering (en mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten aan gunstig tarief), een fietsvergoeding van 0,35 euro/km, maaltijden aan een gunstig personeelstarief, interessante kortingen bij heel wat regionale en zelfs internationale handelaars via ons uitgebreid YOU-P voordelenplatform (met toegang tot het volledige
- Aandacht voor jouw welzijn op het werk en de nodige ondersteuning bij jouw loopbaanontwikkeling.
- Een werkomgeving dicht bij de natuur die de rit naar huis of de pauze zoveel leuker maakt.
Of stuur je CV en motivatiebrief naar: Personeelsdienst AZ Sint-Lucas Brugge, t.a.v. Nancy Kimpe, Sint-Lucaslaan 29, 8310 Brugge.Voor meer informatie kan je contact opnemen met Nele Verlaecke, directeur human resources op het nummer 050 36 58 29.Wij garanderen je volledige discretie.