Administratief bediende

Daoust

  • Merksem, Anvers
  • 2.500-3.000 €/mois
  • Intérim
  • Temps-plein
  • Il y a 5 jours
Op zoek naar een uitdaging als voltijds administratief bediende in Merksem?
  • Het telefonisch contact verzorgen met klanten, leveranciers en collega’s.
  • Documentatie, verslagen en rapporten, certificaten en algemene informatie met betrekking tot klantendossiers beheren en archiveren.
  • Offertes opmaken.
  • Facturatie opmaken met behulp van ons interne systeem.
  • Allerhande ad hoc administratieve opdrachten vervullen.
Jouw profiel:Wat wordt er van jou verwacht?
  • Bachelordiploma (of gelijkwaardig door ervaring).
  • Ervaring als administratief bediende is een pluspunt.
  • Goede kennis van de courante PC-toepassingen (Word, Excel, Outlook).
  • Uitstekende kennis van het Nederlands. Ook een goede kennis van het Frans is vereist.
  • Georganiseerd, diplomatisch en klantvriendelijk zijn termen die op jou van toepassing zijn.
  • Merksem is vlot bereikbaar voor jou.
Onze vacature:Wat mag jij verwachten?
  • Een afwisselende, uitdagende job in een dynamisch bedrijf.
  • Interessante werkuren.
  • Loon: tussen de 2500-3000€ afhankelijk van ervaring + maaltijdcheques + 125 forfaitaire vergoeding.
  • Grondige opleiding over onze interne systemen.
Over Daoust:Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou!Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit.
We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid.
Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen.
Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan,
of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.

Daoust

Offres similaires

  • Administratief Bediende Tijdelijk

    Select HR

    • Stabroek, Anvers
    Description de fonction Als Administratief Bediende sta je in voor : Opmaken en aanpassen van de bestelbonnen Beheer en opvolging van de mailboxen Controle van de facturatie e…
    • Il y a 14 jours
    • Postuler facilement
  • Loketbediende

    Select HR

    • Anvers
    Description de fonction Als Loketbediende ben je verantwoordelijk voor: Administratieve taken bij het onthaal van de chauffeurs. Je controleert de transport- en douanedocumenten …
    • Il y a 2 jours
    • Postuler facilement