
Administratief bediende
- Merksem, Anvers
- 2.500-3.000 €/mois
- Intérim
- Temps-plein
- Het telefonisch contact verzorgen met klanten, leveranciers en collega’s.
- Documentatie, verslagen en rapporten, certificaten en algemene informatie met betrekking tot klantendossiers beheren en archiveren.
- Offertes opmaken.
- Facturatie opmaken met behulp van ons interne systeem.
- Allerhande ad hoc administratieve opdrachten vervullen.
- Bachelordiploma (of gelijkwaardig door ervaring).
- Ervaring als administratief bediende is een pluspunt.
- Goede kennis van de courante PC-toepassingen (Word, Excel, Outlook).
- Uitstekende kennis van het Nederlands. Ook een goede kennis van het Frans is vereist.
- Georganiseerd, diplomatisch en klantvriendelijk zijn termen die op jou van toepassing zijn.
- Merksem is vlot bereikbaar voor jou.
- Een afwisselende, uitdagende job in een dynamisch bedrijf.
- Interessante werkuren.
- Loon: tussen de 2500-3000€ afhankelijk van ervaring + maaltijdcheques + 125 forfaitaire vergoeding.
- Grondige opleiding over onze interne systemen.
We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid.
Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen.
Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan,
of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.