
Project Assistent
- Louvain, Brabant Flamand
- CDI
- Temps-plein
- beheren en organiseren van de mailbox en agenda van de Project Directeur;
- organiseren en coördineren van projectgerelateerde vergaderingen;
- gedetailleerde notulen maken tijdens team-, management- en occasionele technische of commerciële vergaderingen;
- opmaak en lay-out van officiële documenten;
- samenstellen en voorbereiden van presentaties;
- coördineren van internationale bezoeken voor projectteams;
- rapporten opstellen, coördineren en redigeren;
- afhandelen van diverse administratieve taken met betrekking tot het project.
- uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in het Engels;
- een passie voor het maken van notulen en het nauwkeurig documenteren ervan;
- uitgebreide kennis van Microsoft Office;
- sterke organisatorische vaardigheden met oog voor detail;
- een proactieve teamspeler die effectief en assertief communiceert.
- de mogelijkheid om je persoonlijke en professionele vaardigheden te ontwikkelen;
- een goede werk-privébalans en een aantrekkelijk salaris;
- 33 vakantiedagen;
- mogelijkheid om thuis te werken.